۱۴۰۳ چهارم ارديبهشت - 08:01 ب.ظ

انتشار اثر جدید این خواننده با همکاری میلاد ترابی و مهرزاد امیرخانی؛ماهان پوریان: «دلم گرفته» یک دردِ دل عاشقانه است

ماهان پوریان: «دلم گرفته» یک دردِ دل عاشقانه است
نوای فارس: اثر جدید «ماهان پوریان» با همکاری دو چهره‌ی سرشناس موسیقی پاپ منتشر شد.

قطعه جدید این خواننده «دلم گرفته» نام دارد و در آن با «مهرزاد امیرخانی» و «میلاد ترابی»، زوج هنری‌ای که آثار موفقی در بازار موسیقی پاپ کشور داشته‌اند، همکاری کرده است.

این خواننده که چند سال پیش آلبومی تولید کرده اما در نهایت از انتشار آن منصرف شده بود، این روزها در صدد تولید و انتشار آلبوم دیگری با فضایی مدرن‌تر است. به گفته پوریان، این آلبوم فضایی عاشقانه دارد و چهره‌هایی چون میلاد ترابی، مهرزاد امیرخانی، سعید سام، سامان پوریان و... در تولید آن نقش داشته‌اند.

ماهان پوریان سال‌ها تجربه اجرای زنده در برنامه‌های مختلف را داشته و علاوه بر خوانندگی، در سال‌های اخیر مخاطبین او را به عنوان مجری و شومَن برنامه‌های مختلف نیز می‌شناسند. او اکنون قصد دارد حضور جدی‌تر و پررنگ‌تری در عرصه موسیقی کشور داشته باشد.
این خواننده قصد دارد پیش از انتشار آلبوم رسمی‌اش، آثارش را به صورت تک‌آهنگ در اختیار مخاطبین قرار دهد. او چندی پیش قطعه دیگری با عنوان «هنوز یادم نرفته» با ترانه مهرزاد امیرخانی و موسیقی میلاد ترابی منتشر کرده بود.

در ادامه قطعه «دلم گرفته» با صدای «ماهان پوریان»، ترانه «مهرزاد امیرخانی»، آهنگسازی، تنظیم، میکس و مسترینگ «میلاد ترابی» را بشنوید و دانلود کنید. پوریان این قطعه را «یک دردِ دل» عاشقانه می‌داند که حرف دل بسیاری از عاشق‌های امروز است.
این قطعه زیبا را در نوای فارس بشنوید و دانلود کنید دانلـــود
به اشتراک بگذارید :
برچسب ها


عضویت : telegram.me/joinchat/AzEeHDus0u0ht5Y_Qi2E0Q