۱۴۰۳ پنجم ارديبهشت - 03:40 ب.ظ

​اجرای متفاوت خواننده پاپ در برج میلاد؛سیامک عباسی با «عشق دور» روی صحنه رفت

سیامک عباسی با «عشق دور» روی صحنه رفت
نوای فارس - مینا آتشی: اولین کنسرت سیامک عباسی در سالن همایش های برج میلاد شب گذشته دوشنبه 25 اردیبهشت ماه در حالی برگزار شد که مخاطبان در همان ابتدای کار با یک اتفاق سوپرایز ویژه رو به رو شدند.

صحنه و ارکستر همگی حاضر روی سن بودند تنها خبری از خواننده گروه نبود، در واقع همه چیز سرجایش بود و وکال نیز پخش می شد اما سیامک عباسی جایی دیگر بود که تنها صدا داشت و تصویرش نیامده بود. ناگهان او از درب اصلی سالن و از پشت جمعیت وارد سالن شد.

با قطعه «فرشته پاک» کنسرت سیامک عباسی شروع شد و او با تشویق بی امان طرفدارانش بر روی صحنه حاضر و در ادامه قطعات «دلت شکست»، «تو که نیستی» و «جوون تر که بودم» در اولین کنسرت این خواننده اجرا شدند.

قطعه «تو که نیستی» که از کارهای خاطره‌انگیز سیامک عباسی برای دوستدارانش محسوب می‌شود با تکنوازی ویولن امیر عظیمی شروع و به پایان رسید و پس از این کار حضار او را برای لحظاتی تشویق کردند.

سیامک عباسی قبل از قطعه «بارون» گفت: «اکنون می‌خواهیم قطعه‌ای را برایتان اجرا کنیم که در آلبومم بود ولی تا کنون در تهران اجرا نکرده‌ایم. البته این کار را چندی پیش در رشت اجرا کرده بودیم.» البته سیامک عباسی نسخه اصلی این کار اجرا کرد و این قطعه یک ورژن الکترومیکس هم در آلبوم «خوشبختیت آرزومه» داشت. در نسخه اصلی این کار فضای راک و سولوی گیتار الکتریک حضور پررنگی دارد و در کنسرت هم با همان فضا اجرا شد.

او در ادامه گفت: اگر به شما بگویند سیامک عباسی را با چه آهنگی شناختید چه می‌گویید؟ الان می‌خواهیم قطعه «خوشبختیت آرزومه» را اجرا کنیم.» این کار با اختلاف محبوب‌ترین قطعه این خواننده محسوب می‌شود و در این اجرا با دوئت پیانو و هارمونیکا و همخوانی حضار و پخش موزیک ویدئوی «خوشبختیت آرزومه» همراه بود.

در هنگام اجرای قطعات «باور»، «شهر بارونی» و «بارون» و چند قطعه دیگر تصاویر انیمیشن جدیدی از نمایشگرهای سالن پخش شد.

«فرشته پاک»، «جوون‌تر که بودم»، «سقوط»، «باور»، «تن سپرده به باد»، «تو که نیستی»، «بارون»، «خوشبختیت آرزومه»، «من انتخاب شدم»، «دچار»، «دریاچه نمک»، «وقتی دلت شکست»، «شهر بارونی»، «خوبه حال من»، «تورو دوست دارم»، «عشق دورم» و ریمیکس «خوشبختیت آرزومه» و.. قطعات اجرایی این کنسرت بودند.

از نکته‌های قابل توجه در این اجرا، طراحی صحنه ویژه آن بود به طوری که صحنه با گلدان‌های کوچک و شیشه‌ای گل سرخ و همچنین گل‌های سرخ پرپر شده تزئین شده بود که منظره‌ای چشم نواز را برای حاضران در سالن فراهم می‌آورد. همچنین در فضای بالایی صحنه نیز تعداد زیادی گل سرخ به وسیله طناب آویزان شده بودند که با گل‌های قرار گرفته روی صحنه تناسب برقرار کرده بودند.

در این اجرا امیر عظیمی (ویولن،پیانو و سینتی سایزر)، آرین کشیشی (نوازنده گیتار بیس)، نوید رهبر (پیانو،سینتی سایزر)، مسعود کیانی (درامز)، مهران اسلامی (گیتار)، هادی سالاری (گیتار)، سعید امینی (گیتار) و بابک صفرنژاد (هارمونیکا) به عنوان نوازنده عباسی را همراهی می کردند.

کنسرت سیامک عباسی به همت موسسه «آوای هنر» و به مدیدیت محمد جلیل پور برگزار شد.

در ادامه می توانید عکسهای سارا گران نظر را از این کنسرت ببینید:
 
منبع : اختصاصی نوای فارس
به اشتراک بگذارید :
برچسب ها


عضویت : telegram.me/joinchat/AzEeHDus0u0ht5Y_Qi2E0Q