۱۴۰۳ اول ارديبهشت - 02:46 ب.ظ

پست عجیب خواننده غیر مجاز؛اجرای زنده امیر تتلو در جمع حامیان آیت‌الله رئیسی!

اجرای زنده امیر تتلو در جمع حامیان آیت‌الله رئیسی!
نوای فارس – سجاد مالمیر: امیر تتلو خواننده موسیقی سبک R&B که دائماً حواشی زیادی در اطرافش وجود دارد، در تازه‌ترین پست خود خبر از یک اجرای زنده در جمع حامیان آیت‌الله رئیسی کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری داد!

تتلو که مجوز اجرای موسیقی ندارد و تا کنون قطعه یا کنسرت با مجوزی منتشر یا برگزار نکرده، صبح امروز با آیت‌الله رئیسی دیدار کرد و بلافاصله پس از آن دیدار در صفحه شخصی خود اعلام کرد که مجوز برگزاری کنسرت را دریافت کرده و امشب رأس ساعت 21 در یکی از دو سالن برج میلاد یا هفت تیر به روی صحنه می‌رود.

این اتفاق در حالی افتاد که امیر تتلو در روزهای اخیر به خاطر پست‌های متناقض انتخاباتی خود مورد انتقاد خیل عظیمی از مردم اقشار مختلف جامعه قرار گرفته بود. تتلو ابتدا حمایت خود را از محمدباقر قالیباف اعلام کرد و پس از کناره‌گیری قالیباف از انتخابات، این خواننده به حمایت از آیت‌الله رئیسی پرداخت و در این بین پست‌های مختلفی را نیز در جهت انتقاد از دولت فعلی منتشر کرد.

با توجه به آن‌که شبکه نصر تی‌وی نیز خبر برگزاری کنسرت تتلو را تأیید کرده، باید منتظر ماند و دید که آیا امشب این کنسرت برگزار می‌شود یا خیر؟ در هر صورت برگزاری نخستین کنسرت امیر تتلو می‌تواند شائبه‌های زیادی را در خصوص مرجع صدور کننده مجوز کنسرت این خواننده به وجود بیاورد.
 
به اشتراک بگذارید :
برچسب ها


عضویت : telegram.me/joinchat/AzEeHDus0u0ht5Y_Qi2E0Q