۱۴۰۳ سي و يکم فروردين - 11:56 ب.ظ

از «آینه قدی» و «نفس» تا قطعات عربی؛کنسرت مهدی یراحی در برج میلاد برگزار شد

کنسرت مهدی یراحی در برج میلاد برگزار شد
نوای فارس: خواننده آلبوم «آینه قدی» در تازه‌ترین کنسرت خود در روز دوشنبه 1 خردادماه طی دو سانس در سالن همایش‌های برج میلاد تهران به روی رفت.

مهدی یراحی شب گذشته در حضور جمعیتی مملوء از تماشاگر در سالن همایشهای برج میلاد، منتخبی از قطعات چهار آلبوم خود با نام‌های «منو رها کن»، «امپراطور»، «مثل مجسمه» و «آینه قدی» را به همراه چند تک آهنگ پر طرفدارش اجرا کرد.

برخی از مهم‌ترین قطعاتی که در کنسرت روز دوشنبه اجرا شدند عبارت بودند از: مثل مجسمه، عطر تو، چه چیزا شنیدم، غزال، آینه قدی، امپراطور، نفس، خاک، من علمک، بی سرزمین، دوست نداشت، از خودت خبر بیار و سرما نزدیکه.

همچنین در این کنسرت قطعه «آخرین اسیر» نیز در حضور حسین زمان به این خواننده ممنوع‌الفعالیت که چند سالی است به دنبال مجوز انتشار آلبومش می‌گردد تقدیم شد.

قطعه دیگری که در این کنسرت اجرا شد، اثر قدیمی موسیقی عربی با نام «حیک بابا حیک» بود که یراحی پیشتر آن را در برنامه خندوانه اجرا کرد و بسیار مورد استقبال مردم قرار گرفت.

در این کنسرت نوازندگانی چون عماد لاریجانی و مهرداد احمدزاده (کیبورد)، احسان نی زن (ویولن)، علی افلاطونی (گیتار)، حامد حمیدزاده (گیتار بیس)، مجید رضاپور (درامز)، مرتضی کریمی (عود)، اکبر شهریاری (پرکاشن)، عظیم روحانی (گیتار اسپانیش)، مرسل وطنی (ساکسفون) و امیر فقیه (سمپلر) با همراهی امیرحسین کیانپور (نوازنده مهمان دودوک) به روی صحنه رفتند.

کنسرت روز 1 خرداد مهدی یراحی طی دو سانس با همت شرکت «رویال هنر پارس» و با مدیریت مجید عبدی در سالن همایش‌های برج میلاد تهران برگزار شد.

در ادامه می‌توانید عکس‌های سارا گران نظر را از این کنسرت ببینید:
به اشتراک بگذارید :
برچسب ها


عضویت : telegram.me/joinchat/AzEeHDus0u0ht5Y_Qi2E0Q