۱۴۰۳ اول ارديبهشت - 02:39 ب.ظ

ضرب و شتم خواننده «میشه ضامنم بشی»؛غلامرضا صنعتگر در بندرعباس مورد حمله قرار گرفت

غلامرضا صنعتگر در بندرعباس مورد حمله قرار گرفت
نوای فارس – سجاد مالمیر: غلامرضا صنعتگر خواننده موسیقی پاپ که با قطعه «میشه ضامنم بشی» شناخته می‌شود، بامداد امروز در بندرعباس مورد سوء قصد قرار گرفت و جراحت‌هایی در سر وی ایجاد شد.

این خواننده که چند سالی است با بیماری کبدی دست و پنجه نرم می‌کند، صبح روز چهارشنبه 3 خرداد در محله ۲۰ متری شاه حسینی مورد حمله افراد ناشناس قرار گرفت. صنعتگر خودروی افراد ناشناس را شناسایی کرده و اکنون در کلانتری 16 بندرعباس به دنبال پیدا کردن نشانی ضاربین است.

ضرب و شتم صنعتگر در خانه مادری وی صورت می‌گیرد و این خواننده پس از آسیب دیدن پیشانی‌اش خود را به اورژانس بیمارستان بندرعباس می‌رساند اما علت جراحت خود را اعلام نمی‌کند تا این‌که با پیگیری و گزارش مردم، وی ساعت 10 صبح امروز به نیروی انتظامی شهرستان بندرعباس مراجعه کرده و ضرب و شتم را گزارش می‌کند.

غلامرضا صنعتگر اکنون مشغول پیگیری موارد قانونی شکایت خود است. اوضاع جسمی این خواننده تقریباً خوب است و خطر عمیقی وی را تهدید نمی‌کند. صنعتگر ترجیح می‌دهد که تا تکمیل نشدن پرونده خود توسط مراجع قضایی، در مورد ضاربان و سوء قصد صورت گرفته صحبت نکند.

غلامرضا صنعتگر خواننده موسیقی پاپ متولد 10 آذر 1354 در بندرعباس است. او ضمن خوانندگی، در نواختن پیانو و گیتار هم تبحر دارد. صنعتگر با قطعه «میشه ضامنم بشی» از تلویزیون ملی شناخته شد و این اثر وی همچنان هم طرفداران زیادی دارد. این خواننده چندی پیش با حضور در برنامه خندوانه، عبور از بیماری کبدی را بزرگترین موفقیت خود دانست.
 
به اشتراک بگذارید :
برچسب ها


عضویت : telegram.me/joinchat/AzEeHDus0u0ht5Y_Qi2E0Q