۱۴۰۳ ششم ارديبهشت - 08:39 ق.ظ

دومین اجرای سمفونی«روح الله» به سالگرد تولد امام موکول شد

دومین اجرای سمفونی«روح الله» به سالگرد تولد امام موکول شد
نوای فارس: دومین شب اجرای سمفونی«روح الله» به سالگرد تولد امام خمينی(ره) که مصادف با ولادت حضرت فاطمه كبری (س)است، موکول شد.

علی كمساری معاون فرهنگی و هنری و ارتباطات موسسه تنظيم و نشر آثار امام خمينی(ره)با اعلام این خبر گفت:سمفونی "روح الله" اثر شاهين فرهت به سفارش موسسه و با همكاری بنياد رودكی و اجراي اركستر سمفونيک و رهبری سهراب كاشف امروز دوشنبه هشتم خرداد ماه در تالار وحدت اجرا می شود.

وی ادامه داد: قبلاً قرار بود كه اجرا در دو شب هشتم و نهم باشد كه اجرای نوبت دوم به سالگرد تولد حضرت امام خمينی(ره) مصادف با ولادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه كبری (س) انتقال يافت و همراه با اين اجرا،سوئيت سمفونی "تنفس صبح" اثر بهزاد عبدی نيز طی سه شب در آن تاريخ اجرا خواهد شد.

کمساری بیان داشت: اجرای روز هشتم خرداد اركستر سمفونيک ايران همراه با پخش تصاويری از مقاطع مختلف زندگی و مبارزات امام خمينی(ره) و همچنين خوانش غزلياتی از ديوان امام توسط بهروز رضوی همراه است.همچنین در حاشيه اين مراسم نمايشگاهی از عكس های امام و انقلاب نيز در سرسرای تالار وحدت به نمايش در خواهد آمد.

سمفونی «روح الله» با همكاری معاونت فرهنگی هنری موسسه تنظيم و نشر آثار امام خمينی(ره)، معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد فرهنگی هنری رودکی اجرا می شود.
به اشتراک بگذارید :
برچسب ها


عضویت : telegram.me/joinchat/AzEeHDus0u0ht5Y_Qi2E0Q