۱۴۰۳ اول ارديبهشت - 02:16 ب.ظ

نخستین فعالیت مستقل هنرمند با سابقه موسیقی؛آلبوم «باران» با صدای «میلاد مهرآوا» منتشر می‌شود

آلبوم «باران» با صدای «میلاد مهرآوا» منتشر می‌شود
نوای فارس: هنرمند حوزه ی موسیقی نخستین آلبوم رسمی خود را پس از اخذ تمام مجوزهای لازم روانه بازار موسیقی کشور می‌کند.

به گزارش «نوای فارس»، میلاد مهرآوا که سالهای زیادی در حوزه‌ی موسیقی در کشور فعالیت حرفه‌ای داشته، نخستین آلبوم رسمی خود را با نام «باران» روانه ی بازار موسیقی کشور خواهد کرد.

نخستین آلبوم رسمی میلاد مهرآوا «باران» نام دارد که کلیه مجوزهای لازم برای انتشار را اخذ کرده و بزودی روانه ی بازار موسیقی کشور خواهد شد.

میلاد مهرآوا در گفتگو با خبرنگار ما درباره‌ی نخستین آلبوم مستقل خود در حوزه‌ی موسیقی گفت : «بیش از ده سال است که فعالیت حرفه ای در زمینه ی موسیقی دارم و سابقه ی همکاری با ارکستر سمفونیک تهران و صدا و سیما را داشته ام و آثار زیادی را نیز به عنوان آهنگساز و تنظیم کننده ساخته‌ام. آلبوم باران نخستین فعالیت رسمی و مستقل من است که تمام سعی من تولید آثاری با کیفیت بالا بوده است.»

مهرآوا درباره نخستین البوم رسمی خود نیز گفت :«آلبوم باران با ۹ قطعه ،امسال منتشر می‌شود. نخستین تک آهنگ و موزیک ویدیوی این آلبوم به نام «باران» اماده شده است و به عنوان نخستین اثر در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته تا در اختیار دوستداران موسیقی قرار بگیرد. آهنگسازی این اثر را خودم و تنظیم و نوازندگی پیانو را احمد میرمعصومی ،موزیسین خوب و با اخلاق و از دوستان نزدیکم انجام داده است. قرار است قطعات این آلبوم به صورت مجزا و تک تک با فواصل زمانی ۲ ماه منتشر شود و در اخر به صورت آلبوم در اختیار دوستداران موسیقی قرار بگیرد.»

مهندس مصطفی نعمتی تهیه کنندگی این آلبوم را بر عهده دارد و بزودی تیزر و پوستر این اثر منتشر خواهد شد.

از لینک زیر میتوانید آهنگ «باران» را از «نوای فارس» بشنوید:

http://www.navayefars.com/media/13159

در ادامه نیز می توانید موزیک ویدیوی این اثر را ببینید و دانلود کنید.

 
این ویدئوی زیبا را در نوای فارس ببینید و دانلود کنید دانلـــود
به اشتراک بگذارید :
برچسب ها


عضویت : telegram.me/joinchat/AzEeHDus0u0ht5Y_Qi2E0Q