۱۴۰۳ اول ارديبهشت - 08:41 ق.ظ

به سرپرستی «رامین میلانی» و خوانندگی «شهرام آبرومند»؛گروه موسیقی «دلشدگان مشهد» به روی صحنه می رود

گروه موسیقی «دلشدگان مشهد» به روی صحنه می رود
نوای فارس: کنسرت گروه موسیقی دلشدگان» از مشهد، در تاریخ جمعه، 9 تیرماه سال جاری، طی دو سئانس در «تالار استاد صیامی» شهر تبریز برگزار خواهد شد.

این برنامه در دو بخش موسیقی کلاسیک ایرانی به آهنگسازی رامین میلانی (نوازنده سنتور) و موسیقی محلی خراسانی با تنظیمی جدید از امیرمحسن حجازی (نوازنده عود) اجرا خواهد شد. «شهرام آبرومند» نیز به عنوان خواننده میهمان در این کنسرت، گروه دلشدگان را همراهی خواهد کرد.

در کنسرت پیش رو، پیام فرشاد (تمبک)، علی مداح (قیچک آلتو) و امین بیگدلی (بندیر و کوزه) به عنوان نوازنده های گروه موسیقی «دلشدگان» به هنرنمایی خواهند پرداخت و «حامد علیپور» نیز مدیر برنامه ی این گروه موسیقی را برعهده دارد.

«حامد علیپور» در گفتگویی با خبرنگار ما در مورد سابقه ی این گروه، دلشدگان را یکی از پرافتخار ترین گروه های موسیقی ایرانی در کشور عنوان کرد و افزود: «گروه موسیقی «دلشدگان»، علاوه بر کسب مقام اول و دوم در جشنواره های موسیقی شهناز و فجر، کنسرت های موفقی در شهرهای بزرگ کشور برگزار نموده و همچنین شرکت در جشنواره های موسیقی خارجی (در کشورهای آلمان و گرجستان) را در کارنامه خود دارد.»

وی در خصوص تهیه بلیط این کنسرت خاطر نشان کرد: «بلیط فروشی این اجرا بصورت اینترنتی و تنها از طریق وب سایت www.ebilit.com انجام می پذیرد که امیدوارم مردم هنردوست تبریز از اجرای این گروه خلاق و جوان با همکاری شهرام آبرومند، استقبال خوبی نمایند.»

شایان ذکر است که کنسرت فوق در تاریخ 9 تیر ماه سال جاری و طی دو سئانس در «تالار استاد صیامی» شهر تبریز تقدیم مخاطبان و علاقمندان موسیقی خواهد شد.
به اشتراک بگذارید :
برچسب ها


عضویت : telegram.me/joinchat/AzEeHDus0u0ht5Y_Qi2E0Q