۱۴۰۳ هشتم ارديبهشت - 09:44 ب.ظ

آرمان مهربان به موسیقی- نمایش «زنمرد» پیوست

آرمان مهربان به موسیقی- نمایش «زنمرد» پیوست
نوای فارس: به گزارش نوای فارس به نقل از روابط عمومی موسیقی- نمایش "زنمرد" آرمان مهربان به عنوان تنظیم کننده ی قطعات این اثر برای ارکستر ملی معرفی شد.


موسیقی- نمایش «زنمرد» با اجرای ارکستر ملی ایران به رهبری فریدون شهبازیان طی روزهای ۲۵ تا ۲۷ تیرماه در تالار وحدت اجرا خواهد شد. «زنمرد» به نویسندگی و کارگردانی کامران رسول‌زاده و دراماتورژی علی شمس با بهره گیری از تکنولوژی پروژکشنِ هولوگرافیک، یک اثر ترکیبی است که اجرای موسیقی به عهده ارکستر ملی است.

 در این اثر که ملودی قطعات آن ساخته کامران رسول‌زاده است،آرمان مهربان قطعات را برای ارکستر تنظیم می کند و فریدون شهبازیان به همراه ارکستر ملی آن را اجرا خواهد کرد.

تکنولوژی پروژکشنِ هولوگرافیک قابلیت ترکیب و نمایش مدیاهای مختلف از جمله ویدئو‌های دو بعدی و سه بعدی و جلوه‌های ویژه (VFX) در اجرای‌های زنده را داراست.

در موسیقی – نمایش «زنمرد» علاوه بر عوامل یاد شده مجید ضابطی (مدیر تولید)، آزیتا خرمی (دستیار کارگردان و برنامه ریز)، امین علمایی (دستیار کارگردان)، علی کوزه گر (طراح نور)، بابک کیوانی (طراح صدا)، مقدی شامیریان (طراح لباس)، ماریا حاجیا (طراح چهره‌پردازی)، افروز پرتوی (طراح و مجری دکور)، مهدی مرودشتی (سوپروایزر جلوه‌های بصری)، محمود توسلیان (مشاور رسانه‌ای)، سارا حدادی (روابط عمومی) حضور خواهند داشت.
به اشتراک بگذارید :
برچسب ها


عضویت : telegram.me/joinchat/AzEeHDus0u0ht5Y_Qi2E0Q