۱۴۰۳ سي و يکم فروردين - 08:19 ق.ظ

تابستان 96 در فرهنگسرای بهمن؛ششمین جشنواره تکنوازان برگزار می شود

ششمین جشنواره تکنوازان برگزار می شود
نوای فارس: ششمین جشنواره موسیقی تکنوازان ساز دف از ابتدای مردادتا نهم شهریورماه سال جاری در فرهنگسرای بهمن برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 16 و فرهنگسرای بهمن؛ مهدی غلامی دبیر ششمین جشنواره موسیقی تکنوازان با علام این خبر افزود؛ این دوره از جشنواره در دو رده سنی "الف" (13 تا 19 سال) و رده سنی "ب" (20 سال به بالا) برگزار می شود.

وی در ادامه افزود: جشنواره تک نوازی دف در سال 96 بصورت ملی برنامه ریزی شده و مقرر است مراسم اختتامیه این جشنواره نهم شهریور ماه باحضور جمع کثیری از بزرگان موسیقی ایران زمین، نوازندگان و دوستداران موسیقی در بزرگترین سالن همایش کشور (مرکز همایش های بین المللی شهید آوینی) برگزار شود.

وی با اشاره به حضور گروه دف نوازی جم (یکی از بزرگترین گروه های دف نوازی ایران) به رهبری استاد رضا دربندی در مراسم اختتامیه این جشنواره اظهار داشت: همراهی بزرگان دف نوازی و مداحی سنندج؛ استادان سیدعلاءالدین یاسینی و منصور مرادی  بخش دیگری از مراسم اختتامیه است.

وی برگزاری این جشنواره را گامی درارتقاء سطح کیفی ساز دف دانست و افزود: حضور اساتید و مدیران موسیقی در مراسم اختتامیه یکی از خوصیات بارز این جشنواره خواهد بود که برای نخستین بار باحضور بیش از 1600 نفر از هنرمندان و دوستداران موسیقی ایران زمین اجرا خواهد شد.

گفتنی است؛ سيد علاءلدين ياسيني، حسين رضايي نيا، رضادربندي، فربد يداللهي، بابك ربوخه و مهدي غلامي به عنوان هیئت داورن و آسو نادري، عسل ملك زاده، افشين خلج، پيمان سيماني، زانيار حسامي و علي اكبر خادم به عنوان هيئت انتخاب در این جشنواره حضور خواهند داشت.

همچنین فراخوان رسمی این جشنواره تا اوايل مرداد ماه از سوی دبیرخانه این جشنواره اعلام خواهد شد، علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن 55058894 تماس بگیرند.
به اشتراک بگذارید :
برچسب ها


عضویت : telegram.me/joinchat/AzEeHDus0u0ht5Y_Qi2E0Q