۱۴۰۳ اول ارديبهشت - 04:16 ب.ظ

ادامه رکوردشکنی‌های خواننده «بی مرز»؛فروش 19 هزار بلیت کنسرت تابستانه سیروان در 118 دقیقه

فروش 19 هزار بلیت کنسرت تابستانه سیروان در 118 دقیقه
نوای فارس – سجاد مالمیر: سری جدید کنسرت‌های سیروان خسروی در تهران از روز یک مردادماه آغاز شده و تا 5 مرداد در سالن میلاد نمایشگاه‌ بین‌المللی تهران ادامه خواهد داشت. در این 5 روز سیروان خسروی طی 9 سانس روی صحنه می‌رود و آلبوم «بی مرز» را اجرا می‌کند.

بلیت‌فروشی کنسرت تابستانه سیروان خسروی چندی پیش از طریق سامانه فروش آنلاین zbelit انجام شد و 19 هزار بلیت کنسرت این خواننده پاپ در 118 دقیقه به فروش رسید تا سیروان همچنان از این حیث رکورددار باشد. پیش از این 16 هزار بلیت کنسرت اسفندماه سیروان در 90 دقیقه به فروش رسیده بود.

سامانه فروش آنلاین zbelit حدوداً دو ماه است که شروع به فعالیت کرده و در این مدت بلیت‌فروشی اجراهای سیروان و برخی از اجراهای زانیار خسروی را برعهده داشته است.

امکان ثبت بلیت به نام افراد، قابلیت ادامه خرید، سیستم هوشمند انتخاب صندلی، خرید با کد VIP، آمار خریدهای قبلی و سیستم نوین نمایش سالن از امکانات ویژه سامانه فروس آنلاین zbelit است.

سیروان خسروی در روزهای 1 مرداد (ساعت 22)، 2، 3، 4 و 5 مرداد (ساعت 19 و 22) به همت شرکت فرهنگی هنری «آوای فروهر» به تهیه‌کنندگی برادران حاتم‌پور در سالن‌ میلاد نمایشگاه‌ بین‌المللی تهران به روی صحنه می‌رود و قطعات آلبوم «بی مرز» و سایر قطعات پرطرفدار خود را اجرا خواهد کرد.

این خواننده در ادامه سری اجراهای تابستانی خود در روز 8 مرداد ماه نیز در تالار مجلل شهر رشت برای مردم این شهر اجرا خواهد کرد. کنسرت شهر رشت در دو سانس 18:30 و 21 برگزار می‌شود و علاقه‌مندان جهت تهیه بلیت می‌توانند به وب‌سایت www.zbelit.com مراجعه نمایند.
 
به اشتراک بگذارید :
برچسب ها


عضویت : telegram.me/joinchat/AzEeHDus0u0ht5Y_Qi2E0Q