۱۴۰۳ اول ارديبهشت - 03:58 ق.ظ

صدای «لینکین پارک» خاموش شد؛خودکشی چستر بنینگتون به سبک کریس کُرنل

خودکشی چستر بنینگتون به سبک کریس کُرنل
نوای فارس – سجاد مالمیر: خواننده اصلی گروه موسیقی راک «Linkin Park» روز گذشته خودش را در خانه‌اش به دار آویخت و شوک بزرگی به موسیقی دنیا وارد کرد.

روز گذشته که وب‌سایت زرد TMZ خبر خودکشی بنینگتون را اعلام کرد، خیلی‌ها گمان می‌کردند این خبر نیز همچون خیلی دیگر از اخبار این وب‌سایت شایعه باشد اما چندی بعد وب‌سایت بیلبورد به طور رسمی اعلام کرد که لید وکال گروه «لینکین پارک» از دنیا رفته است.

این خبر زمانی به طور رسمی توسط رسانه‌های جهان مورد پذیرش قرار گرفت که مایک شینودا خواننده و نوازنده گیتار ریتم و کیبورد گروه در پستی توییتری نوشت:« شوکه شده‌ام و قلبم شکسته، ولی متأسفانه درست است»

چستر در حالی روز گذشته از دنیا رفت که 41 سال سن داشت. پیش از این فردی مرکوری خواننده‌ای افسانه‌ای گروه «کوئین» و جان لنون خواننده نام‌آشنای گروه «بیتلز» نیز به ترتیب در سن‌ 45 و 40 سالگی از دنیا رفته بودند که مرگ چستر به نوعی یادآور درگذشت آن خواننده‌های ماندگار تاریخ موسیقی راک بود.

این خواننده موسیقی راک از دوستان کریس کُرنل خواننده فقید گروه «Soundgarden» بود. کُرنل 18 می سال جاری خود را به دار آویخت. روز گذشته (20 جولای) سالروز تولد کُرنل بود که خودکشی چستر در این روز نشان می‌دهد وی تحت تأثیر شدید کُرنل بوده است.

چستر 41 ساله صاحب 6 فرزند بود. وی پیش از این سابقه سابقه اعتیاد و مصرف مواد الکلی را داشت اما به گفته خودش در چند سال اخیر پاک بود. جسد چستر بنینگتون شب گذشته (9 صبح به وقت محلی) در خانه این خواننده توسط پلیس‌ لس‌آنجلس پیدا شد.

چستر بنینگتون در سال 1999 (3 سال پس از شکل‌گیری گروه «لینکین پارک») به عنوان خواننده اصلی به این گروه پیوست. وی در 7 آلبوم گروه خوانندگی کرد و جزو محبوب‌ترین خوانندگان موسیقی راک در سده 21 به شمار می‌رفت. «Numb»، «Crawlig»، «In The End»، «Papercut» و «Breaking the habit» از پرطرفدارترین قطعاتی بود که چستر اجرا کرد.  
به اشتراک بگذارید :
برچسب ها


عضویت : telegram.me/joinchat/AzEeHDus0u0ht5Y_Qi2E0Q