۱۴۰۳ ششم ارديبهشت - 07:44 ب.ظ

دیدار چاوشی و حجازی پس از 3 سال؛حضور چهره‌ها در جشن تولد محسن چاوشی

حضور چهره‌ها در جشن تولد محسن چاوشی
نوای فارس – سجاد مالمیر: محسن چاوشی خواننده مطرح پاپ روز 8 مردادماه 38 ساله شد و شب گذشته جشن تولدش در حضور چهره‌های نام‌آشنای سینما و موسیقی برگزار شد.

در جشن تولد محسن چاوشی، چهره‌های نام آشنایی چون مصطفی زمانی، گلاره عباسی، شهاب مظفری، سینا حجازی، شهاب اکبری حضور داشتند.

دیدار شب گذشته چاوشی و حجازی اولین دیدار این دو خواننده و دوست قدیمی پس از 3 سال بود. چاوشی و حجازی پیش از این در استودیوی «103» با همدیگر همکاری می‌کردند اما اختلافاتی میان این دو باعث تعطیلی استودیو «103» و قطع ارتباط‌شان شد. چاوشی و حجازی پیش از این سابقه چند همکاری مشترک با هم داشته و در دو قطعه «خلیج ایرانی» و «ماهی سیاه‌ کوچولو» همخوانی کرده بودند.

شهاب مظفری خواننده پاپ که طی یک سال اخیر بارها به چاوشی و موسیقی وی ابزار علاقه کرده، با انتشار تصویری از حضورش در جشن تولد چاوشی نوشت:« محسن خان، زادروزت مبارک اسطوره جان، رفیق تکرار نشدنی و معنی واقعی احساس.»

شهاب اکبری نیز با انتشار پستی در صفحه خود تولد چاوشی را تبریک گفت. مصطفی زمانی از دوستان محسن چاوشی است و در قطعه «افسار» چاوشی بخشی از شعر آن را دکلمه کرد. گلاره عباسی نیز با همسر محسن چاوشی دوستی دارد و با خانواده چاوشی در ارتباط هستند.

در ادامه می‌توانید تصاویری از جشن تولد محسن چاوشی با حضور چاوشی، فرزندش زانکو و همسرش اسپاکو یوسفی، سینا حجازی، شهاب مظفری، مصطفی زمانی، گلاره عباسی و همسرش، شاهین ذوالفقاری و ابوالفضل افشاری را تماشا کنید. 
برای دیدن سایز اصلی روی عکس ها کلیک کنید
به اشتراک بگذارید :
برچسب ها


عضویت : telegram.me/joinchat/AzEeHDus0u0ht5Y_Qi2E0Q