۱۴۰۳ چهارم ارديبهشت - 08:07 ب.ظ

با خوانندگی کامران رسول‌زاده و اجرای ارکستر ملی ایران؛موسیقی-نمایش «زنمرد» 23 و 24 مرداد اجرا می‌شود

موسیقی-نمایش «زنمرد» 23 و 24 مرداد اجرا می‌شود
نوای فارس – سجاد مالمیر: موسیقی-نمایش «زنمرد» با خوانندگی و بازیگری کامران رسول‌زاده، بازیگری عاطفه رضوی و با اجرای ارکستر ملی ایران به رهبری فریدون شهبازیان در روزهای 23 و 24 مردادماه در تالار وحدت اجرا می‌شود.

نویسندگی و خوانندگی موسیقی-نمایش «زنمرد» به عهده کامران رسول‌زاده است و دراماتورژی آن را علی شمس انجام داده است. عاطفه رضوی ایفاگر نقش زن در این اثر است. وی تا کنون در نمایش‌های متعددی از جمله «رقص زمین»، «حضرت والا»، «امرملوکانه»، «کابوس حضرت اشرف» و... به روی صحنه رفته است.

موسیقی-نمایش «زنمرد» با اجرای ارکستر ملی ایران به رهبری فریدون شهبازیان روی صحنه می‌رود. قطعاتی که رسول‌زاده در این پروژه بینارشته‌ای اجرا می‌کند از ساخته‌های خود اوست و آرمان مهربان تنظیم این قطعات را برای ارکستر ملی ایران به عهده دارد.
همچنین سارا میرایی، بازیگر خردسال و خوش آتیه نیز در این اثر بازی می‌کند. او تا کنون در آثاری همچون «نفس»، «چراغ‌های ناتمام»، «ماجان»، «لرد» و «آستیگمات» به ایفای نقش پرداخته است.

در این پروژه علاوه بر عوامل یاد شده، مجید ضابطی (مدیر تولید) آزیتا خرمی (برنامه‌ریز و دستیار کارگردان) امین علمایی (دستیار کارگردان) مهدی مرودشتی (سوپروایزر جلوه‌های ویژه) مقدی شامیریان (طراح لباس)، علی کوزه‌گر (طراح نور) ماریا حاجیها (طراح چهره پردازی)، بابک کیوانی (طراح صدا)، افروز پرتوی (طراح و مجری دکور)، محمود توسلیان (مشاور رسانه ای)، احسان نقابت (عکاس و طراح پوستر) و سارا حدادی (روابط عمومی) نیز حضور خواهند داشت.

موسیقی-نمایش «زنمرد» به سرپرستی و کارگردانی کامران رسول‌زاده در روزهای 23 و 24 مردادماه از ساعت 21:30 در تالار وحدت شهر تهران برگزار می‌شود و بلیت‌فروشی این دو اجرا هم‌اکنون در سامانه ایران کنسرت در حال انجام است.
به اشتراک بگذارید :
برچسب ها


عضویت : telegram.me/joinchat/AzEeHDus0u0ht5Y_Qi2E0Q