۱۴۰۳ چهارم ارديبهشت - 10:37 ب.ظ

دیدار رضا صادقی با جمع کثیری از هوادارانش؛گردهمایی «مشکی‌پوشان» با حضور مهمانانی ویژه برگزار شد

گردهمایی «مشکی‌پوشان» با حضور مهمانانی ویژه برگزار شد
نوای فارس: نخستین گردهمایی «مشکی‌پوشان» با حضور رضا صادقی، جمع کثیری از هواداران این خواننده و مهمانانی ویژه از اهالی موسیقی و هنر در سالن همایش‌های کردستان برگزار شد.

در این گردهمایی چهره‌های سرشناسی همچون محمدعلی قویدل (شاعر اثر «خانه‌مان خشت گلی»)، سید حسن آقامیری، بابک صحرایی، امید حاجیلی، علی لهراسبی، علی عبدالمالکی، داریوش فرضیایی، نیکان ابراهیمی، علی ثابت، مهران خالصی، روزبه معین، معین راهبر، پیمان عیسی‌زاده، زایا سلیمان، حامد حنیفی، دکتر محمد غفاری و اعضای ارکستر مشکی پوشان متشکل از پوریا پیرزاده، سعید صارمی، فاضل پیش، اشکان محمدیان به عنوان مهمان ویژه حضور داشتند.

مجری‌گری این برنامه برعهده یاحا کاشانی ترانه‌سرای قطعه «چراغارو خاموش» بود. همچنین در این برنامه محمد قویدل، سید حسن آقامیری، کیارش حسن‌زاده، داریوش فرضیایی، علی لهراسبی و امید حاجیلی در حضور طرفداران رضا صادقی سخنرانی کردند.

رضا صادقی در این مراسم قطعات خاطره‌انگیز «نرو» و «وایسا دنیا» را به همراه اثر «یعنی درد» از آلبوم جدید خود اجرا کرد. معین راهبر نوازنده پیانو و مسعود نوروزی نوازنده ویولن در اجرای این سه قطعه صادقی را همراهی کردند. همچنین در بخشی از این برنامه از ویدئوی لباهنگ اثر «یعنی درد» با حضور صادقی نیز رونمایی شد.

همچنین در این مراسم یک تندیس زیبا تحت عنوان «هما» از سوی صادقی به افرادی چون سید حسن آقامیری، علی ثابت، امید حاجیلی (اولین رهبر ارکستر صادقی)، پیمان عیسی‌زاده (اولین صدابردار کنسرت)، علی جعفری (همیار مشکی پوشان) - مهدی زارعی، زهرا ترکمند (مسن‌ترین هوادار) - درنیکا و صدرا (کوچک‌ترین هوادار)، کارینه ماکاریان (اولین مدیر سایت)، سیدحسین احمدی (مدیر کانون هواداران و مسئول برگزاری همایش) و سید سعید احمدمیری اهداء شد.

در بخش از این گردهمایی رضا صادقی از مصطفی ندافی و شرکت «رسپینا 24» که همیشه حامی مشکی‌پوشان بوده، تشکر ویژه و قدردانی کرد.

یاد مرحوم ناصر فرهودی صدابردار استودیو پاپ که هفته گذشته بر اثر ایست قلبی درگذشت نیز در این گردهمایی زنده نگه داشته شد و حاضران یک دقیقه به یاد این مرحوم سکوت کردند.

نخستین گردهمایی «مشکی‌پوشان» با حضور رضا صادقی و بیش از 500 هوادار دارای کارت ویژه هواداری این خواننده در سالن همایش‌های کردستان برگزار شد. مؤسسه «آوای مهر میهن» و شرکت «رسپینا 24» حامیان این گردهمایی بودند.

در ادامه می‌توانید عکس‌های سارا گران‌نظر از این مراسم را ببینید:
 
به اشتراک بگذارید :
برچسب ها


عضویت : telegram.me/joinchat/AzEeHDus0u0ht5Y_Qi2E0Q