۱۴۰۳ چهارم ارديبهشت - 11:14 ق.ظ

با داوری رهنما، کشتکار، صالح علاء و سجادی؛«هزارصدای پاپ» با یادی از مرحوم ناصر فرهودی برگزار شد

«هزارصدای پاپ» با یادی از مرحوم ناصر فرهودی برگزار شد
نوای فارس: تازه‌ترین سری برنامه «هزارصدای پاپ» عصر روز پنجشنبه 19 مرداد در فرهنگسرای ارسباران با حضور سه داور و هفت شرکت‌کننده برگزار شد.

در این برنامه استعدادیابی موسیقی، مانی رهنما، پدرام کشتکار، محمد صالح علاء و سید عباس سجادی به عنوان کارشناس‌های سه بخش خوانندگی، آهنگسازی و ترانه به داوری اجرای خوانندگان پاپ پرداختند. محمد صالح علاء کارشناس بخش ترانه این برنامه بود که به علت تداخل برنامه «هزارصدا» با اجرای وی در رادیو، سید عباس سجادی به عنوان کارشناس بخش ترانه جایگزین این مجری تلویزیون و رادیو شد.

امین همیالی با اجرای قطعه «نفس»، حمیدرضا باستانی (تردید)، علیرضا خراسانی (دوستی معمولی)، جواد اردیبهشتی (سر حرفات نموندی)، محمد امانی (راه رفتن رو یخ)، کاوه محمدی و رسول فهن‌دژ شرکت‌کنندگان این مسابقه بودند که در حضور داوران به اجرای موسیقی پرداختند و در پایان جواد اردیبهشتی، محمد امانی و حمیدرضا باستانی به ترتیب نفرات اول تا سوم این مسابقه شدند و جواد اردیبهشتی به مرحله بعدی هزارصدای پاپ راه یافت.

هزارصدای روز پنجشنبه به رسم تمامی برنامه‌های دیگر این رویداد موسیقایی یک خواننده مهمان داشت که محمدرضا هدایتی خواننده مهمان این برنامه بود. این بازیگر مطرح تلویزیون و سینما که تا کنون دو آلبوم موسیقی منتشر کرده و در صدد انتشار سومین آلبوم رسمی خود است، روز پنجشنبه قطعه هیت «از تو دلگیرم» و همچنین اثر «دیگه فکر من نباش» را اجرا کرد.

سرپرستی و نوازندگی پیانو گروه نوازندگان هدایتی را وحید مهراد برعهده داشت و سایر اعضای این گروه را علی امیری و آرشاویز مهراد (گیتار اسپانیش)، پیام بهرامیان (گیتار باس) و فواد امیری (کاخن) تشکیل می‌دادند.

برنامه روز 19 مرداد «هزارصدا» با یادی از زنده‌یاد ناصر فرهودی صدابردار استودیو پاپ برگزار شد. مانی رهنما و پدرام کشتکار در بخش از این برنامه در خصوص مرحوم فرهودی گفتند که جای این هنرمند در عرصه موسیقی به این سادگی‌ها پر نخواهد شد.

در بخشی دیگر از این برنامه نیز آرش نصیری مجری و بانی برگزاری «هزارصدا» اشاره کرد که این برنامه در 31 شهریور امسال 4 ساله می‌شود.

همچنین هادی نوروزی برنده دور قبل هزارصدای پاپ و علی احمدیان نیز قطعاتی را در طول این برنامه اجرا کردند.

فرزاد و بهزاد مرادی، مریم اسدی، مجید صفدری و صبا راد نیز مهمامان برنامه «هزارصدا» در روز 19 مردادماه بودند.

در ادامه می‌توانید عکس‌های پانیذ فرامرزی از این برنامه را ببینید:
 
به اشتراک بگذارید :
برچسب ها


عضویت : telegram.me/joinchat/AzEeHDus0u0ht5Y_Qi2E0Q