۱۴۰۳ بيست و نهم فروردين - 01:24 ق.ظ

با اجرای مشترک قطعه «دلفریب» برگزار شد؛کنسرت سیامک عباسی با حضور امیرعباس گلاب

کنسرت سیامک عباسی با حضور امیرعباس گلاب
نوای فارس: تازه‌ترین کنسرت سیامک عباسی خواننده مطرح پاپ شامگاه 2 شهریور در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد.

در این کنسرت که با همت مؤسسه «صوت آوای هنر» روی صحنه رفت، عباسی آلبوم «خوشبختیت آرزومه» و برخی از تک آهنگ‌های پرطرفدار خود را اجرا کرد.

همچنین در بخشی از کنسرت از سورپرایز ویژه سیامک عباسی رونمایی شد که این سورپرایز، حضور امیرعباس گلاب در سالن میلاد و اجرای مشترک قطعه «دلفریب» بود.

اجرای قطعه «دلفریب» را سیامک عباسی آغاز کرد و سپس گلاب که در جایگاه مهمانان ویژه نشسته بود، ادامه این قطعه را ابتدا به صورت نشسته خواند و سپس از جای خود برخاست و با تشویق طرفداران حاضر در سالن میلاد به روی استیج رفت. امیرعباس گلاب ماه گذشته اولین کنسرت رسمی خود را در سالن میلاد برگزار کرد.

«باور»، «شهر بارونی»، «بارون»، «وقتی دلت شکست»، «تو که نیستی»، «جوون تر که بودم»، «فرشته پاک»، «سقوط»، «تن سپرده به باد»، «تو که نیستی»، «خوشبختیت آرزومه»، «من انتخاب شدم»، «دچار»، «دریاچه نمک» و «عشق دورم» از دیگر قطعاتی بود که در سیامک عباسی به همراه ارکسترش در این کنسرت اجرا کرد.

اعضای ارکستر سیامک عباسی در کنسرت شب گذشته عبارت بودند از: احمد ذقاقی (نوازنده پیانو و کیبورد)، رونی باباخانیانس (کیبورد)، بابک صفرنژاد (هارمونیکا)، شروین شهبازی (گیتار)، هادی سالاری (گیتار)، مهران اسلامی (گیتار الکتریک)، آرین کشیشی (گیتار بیس) و مسعود کیانی (درامز).

محمدرضا مقدم و دکتر حمیدرضا صدر از مهمانان ویژه کنسرت شب گذشته بودند.

در ادامه می‌توانید عکس‌های آنیتا راستگو از این کنسرت را ببینید:
 
به اشتراک بگذارید :
برچسب ها


عضویت : telegram.me/joinchat/AzEeHDus0u0ht5Y_Qi2E0Q