۱۴۰۳ سي و يکم فروردين - 06:53 ب.ظ

پس از انتشار جدیدترین اثر عنوان شد؛ حامد زمانی: قطعه‌ ‌«شمشير» راوی تنهايی و زجر آدمی است

حامد زمانی: قطعه‌ ‌«شمشير» راوی تنهايی و زجر آدمی است
نوای فارس: حامد زمانی جدیدترین تک آهنگ خود را در فضایی اجتماعی منتشر کرد.

زمانی که پیش از این و با آغاز روند جدید فعالیت هایش آثاری را به تهیه کنندگی خودش روانه بازار کرده بود، پس از انتشار تک آهنگ «شمشیر» گفت: «تک آهنگ «شمشير» چهارمين اثر‌ي‌ست كه متوالياً ذيل نام استوديو «ايستاده» و به تهيه كنندگي خودم توليد مي‌شود. به لحاظ محتوايي در یک اثر اجتماعی است كه اين روزها تنها دغدغه ي ذهني من است.»
زمانی افزود: «موسيقي اجتماعي يعني حرف مردم؛ درد جامعه. براي همين است كه دو سال است خودم تهيه كنندگي كارهايم را برعهده ميگيرم. چون تهيه كنندگي موسيقي در كشور ما فقط در انحصار موسيقي عاشقانه‌ها است. شمشير نماد هويت،سنت و عقيده‌ي ماست كه به امانت بما رسيده. چيزي كه اگر گم شود به تبعش "اخلاق" هم گم مي‌شود. شمشير ؛ معيار است و جداكننده "مرد" از "نامرد". نه ميخرد و نه خريده ميشود. تلخ است و برنده... نه با كسي تعارف دارد و نه با كسي دمخور مي‌شود؛ نه رنگ مي‌بازد و نه زنگ مي‌زند. خالص و پاك است؛ براي همين از كسي نمي‌ترسد!»

خواننده «شمشیر» گفت: «در يك كلام؛ قطعه‌ي شمشير راوي تنهايي و زجر آدمي‌ست كه در دنياي مدعيان ترسو جايگاهي ندارد. دنيايي كه سپر و نقاب داشتن درآن به صرفه است نه شمشير!»

گفتنی‌ست حامد زمانی در حال تولید و طی مراحل اخذ مجوزهای نخستین آلبوم رسمی خود است و اخبار و اطلاعات این آلبوم به زودی منتشر خواهند شد. 
این قطعه زیبا را در نوای فارس بشنوید و دانلود کنید دانلـــود
به اشتراک بگذارید :
برچسب ها


عضویت : telegram.me/joinchat/AzEeHDus0u0ht5Y_Qi2E0Q