۱۴۰۳ سي و يکم فروردين - 10:43 ق.ظ

فروش 8400 بلیت در 35 دقیقه؛رکوردشکنی‌های سیروان همچنان ادامه دارد

رکوردشکنی‌های سیروان همچنان ادامه دارد
نوای فارس - سجاد مالمیر: سیروان خسروی در روزهای 21 و 22 شهریور طی 4 سانس به همت مؤسسه فرهنگی هنری «آوای فروهر» در سالن میلاد نمایشگاه تهران به روی صحنه می‌رود.

بلیت‌فروشی آخرین اجراهای تابستانه سیروان در تهران، بعد از ظهر روز دوشنبه 13 شهریور انجام شد و بلیت‌های هر 4 اجرای این خواننده در 35 دقیقه به فروش رسید.

پیش از این بلیت‌های 19 هزار صندلی از 9 اجرای مرداد ماه سیروان خسروی در کمتر از دو ساعت به فروش رسیده بود و سیروان رکوردار فروش این تعداد از بلیت در کمترین مدت زمان ممکن شد.

بلیت فروشی‌ کنسرت سیروان در سامانه فروش آنلاین zbelit انجام شد. این سامانه با خدماتی همچون امکان ثبت بلیت به نام افراد، قابلیت ادامه خرید، سیستم هوشمند انتخاب صندلی، خرید با کد VIP، آمار خریدهای قبلی و سیستم نوین نمایش سالن، پذیرای پروسه فروش بلیت کنسرت‌ خواننده‌های کشور است. تمامی کنسرت‌های سیروان خسروی در سال جاری از طریق این سامانه بلیت‌فروشی شده است.

سری جدید کنسرت‌های سیروان خسروی از اسفند سال 95 با اجرای قطعات آلبوم جدید این خواننده با نام «بی مرز» شروع شد. سیروان در فصل‌های بهار و تابستان نیز چند اجرای دیگر در سالن میلاد نمایشگاه روی صحنه برد و برای اجرای قطعات آلبوم جدیدش به شهرهای مختلف کشور نیز سفر کرد.

اعضای ارکستر سیروان خسروی را یاشا حکمی (کیبورد)، طاها مظاهری (گیتار)، نریمان ناعمی (ساکسیفون و بکینگ وکال)، امیر دانایی (گیتار الکتریک)، مجید پروریان (گیتار بیس) و مرتضی مسگر (درامز) تشکیل می‌دهند.

«بی مرز» عنوان تازه‌ترین آلبوم سیروان خسروی است که شامل 7 قطعه با نام‌های «سوژه‌هات تکراریه»، «قاب عکس خالی»، «تعجب نکن»، «برگرد»، «زیباترین اتفاق»، «خیلی روزها گذشت» و «خوشحالم» می‌باشد که همه این قطعات پیش از این به صورت تک آهنگ منتشر شده‌اند و خود آلبوم نیز طی ماه‌های آینده به صورت بسته‌بندی شده روانه بازار خواهد شد.
به اشتراک بگذارید :
برچسب ها


عضویت : telegram.me/joinchat/AzEeHDus0u0ht5Y_Qi2E0Q