۱۴۰۳ بيست و هشتم فروردين - 01:30 ب.ظ

آخرین اجرای تابستانه «بی مرز» در سالن میلاد؛تداوم موفقیت کنسرت‌های سیروان خسروی

تداوم موفقیت کنسرت‌های سیروان خسروی
نوای فارس: سیروان خسروی در ادامه اجراهای تابستانه خود شامگاه روزهای 20، 21 و 22 شهریور طی 5 سانس در سالن مملوء از تماشاگر میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران به روی صحنه رفت و قطعات آلبوم «بی مرز» را اجرا کرد.

در این کنسرت سیروان همانند اجراهای قبلی خود با ارکستری متشکل از یاشا حکمی (کیبورد)، طاها مظاهری (گیتار)، نریمان ناعمی (ساکسیفون و بکینگ وکال)، امیر دانایی (گیتار الکتریک)، مجید پروریان (گیتار بیس) و مرتضی مسگر (درامز) روی صحنه رفت و خود او نیز گیتار و کیبورد نواخت.

«نه نرو»، «تعجب نکن»، «بیقرار»، «خوشحالم»، «خیلی روزا گذشت»، «قاب عکس خالی»، «آره»، «به همین زودی»، «خاطرات تو»، «سوژه‌هات تکراریه»، «عاشقتم»، «بارون پاییزی»، «برگرد»، «کجایی تو»، «ساعت 9» و «دوست دارم زندگی رو» قطعاتی بود که سیروان به ترتیب در این کنسرت اجرا کرد.

کنسرت روز سه‌شنبه 21 شهریور در امتداد اجرا‌های آلبوم «بی مرز» بود که از اسفند ماه سال 95 آغاز شده است. «بی مرز» عنوان تازه‌ترین آلبوم سیروان خسروی است که شامل 7 قطعه با نام‌های «سوژه‌هات تکراریه»، «قاب عکس خالی»، «تعجب نکن»، «برگرد»، «زیباترین اتفاق»، «خیلی روزها گذشت» و «خوشحالم» می‌باشد. همه این قطعات پیش از این به صورت تک آهنگ منتشر شده‌اند و خود آلبوم نیز طی ماه‌های آینده به صورت بسته‌بندی شده روانه بازار خواهد شد.

سیروان در واپسین روزهای سال گذشته پس از 13 ماه دوری از استیج، طی چند اجرا در سالن میلاد با مخاطبانش دیدار کرد و رکورد سریعترین زمان برای تمام شدن بلیت کنسرت‌ در تهران را هم شکست. پس از اجراهای اسفند ماه سال گذشته، فروش دقیقه‌ای بلیت کنسرت‌های سیروان به سوژه رسانه‌های خبری تبدیل شد و این خواننده هر بار نشان داد که هجوم طرفدارانش به سامانه‌های فروش بلیت کنسرت اتفاقی نبوده است.

سیروان خسروی از اسفند ماه سال گذشته تا شهریور امسال، 26 سانس اجرا را در سالن میلاد روی صحنه برده و هر بار بلیت‌های اجرای او در کمترین زمان ممکن به اتمام رسیده است. میانگین زمانی برای فروش هر سانس از این 26 اجرا حدود 10 دقیقه بوده و رکورد فروش 19 هزار بلیت 9 اجرای سیروان در ابتدای مردادماه نیز همچنان دست‌نیافتنی است.

روند موفق اجراهای سیروان خسروی با شروع تور کنسرت‌های آلبوم «جاده رویاها» آغاز شد و از همان زمان سیروان برای آن‌که صندلی‌های سالن اجرایش پر شود، فقط چند دقیقه صبر کرد و طرفداران او هیچوقت خواننده محبوب‌شان را منتظر نگذاشتند. سیروان نیز سعی کرد با برقراری یک ارتباط نزدیک‌تر با طرفدارانش، به خوبی پاسخ علاقه آن‌ها را داده باشد.

سیروان خسروی پس از موفقیت در برگزاری اولین کنسرت «آنپلاگد» در ایران و انتشار نسخه صوتی و تصویری این کنسرت، وب‌سایت خود را با قابلیت‌های متنوعی بروزرسانی کرد که یکی از این قابلیت‌های وب‌سایت جدید این خواننده، اهدای «کد VIP عکاسی با سیروان» است. با داشتن «کد VIP عکاسی با سیروان»  شمار زیادی از طرفداران این خواننده در بک استیج کنسرت‌ها با او عکس یادگاری می‌گیرند تا یک شب به یاد ماندنی برای‌شان رقم بخورد. همچنین طرفداران سیروان خسروی با داشتن «کد VIP کنسرت» می‌توانند زودتر از سایرین بلیت تهیه کنند.

در ماه‌های اخیر برخی از خوانندگان جوان و تازه‌کار موسیقی پاپ در کنسرت‌های اولیه‌شان با استقبال بسیار خوبی مواجه می‌شوند و طرفداران این خواننده‌ها نیز بلیت کنسرت‌های خواننده محبوب‌ خود را در مدت زمان کوتاهی خریداری می‌کنند اما اتفاقی که در مورد سیروان می‌افتد و او را نسبت به بقیه متمایز می‌کند این است که موفقیت سیروان خسروی در این زمینه متداوم و دامنه‌دار است.

این چندمین سال متوالی است که کنسرت‌های سیروان با چنین استقبال خوبی مواجه می‌شود و اکنون بیش از یک دهه از فعالیت حرفه‌ای این خواننده می‌گذرد که همچنان بلیت کنسرت‌های سیروان در چند دقیقه «سولد اوت» می‌شود، ولیکن تجربه نشان داده که خواننده‌های جوان پس از برگزاری چند کنسرت، بلیت‌های کنسرت‌های چهارم یا پنجم‌شان دیگر به سرعت و به سادگی به فروش نمی‌رسد و بعضاً حتی «سولد اوت» هم نمی‌شود.

علاوه‌بر موفقیت اجرا‌های سیروان در پایتخت، کنسرت‌های این خواننده در شهرستان‌ها نیز بسیار پر شور برگزار می‌شود و معمولاً صندلی‌های کنسرت این خواننده در شهرستان‌ها هم پر از تماشاگر است. حمایت ویژه طرفداران سیروان خسروی از این خواننده این جرأت  و اطمینان را به سیروان داده که کنسرت 20 شهریور را در روز 18 شهریور تمدید کند و فقط 48 ساعت قبل از برگزار کنسرت، بلیت‌فروشی آن را انجام بدهد. اطمینانی که سیروان به فروش تمامی بلیت‌های کنسرتش دارد، طبیعتاً در بسیاری از خواننده‌های کشورمان وجود ندارد و همین اطمینان نشان می‌دهد که موفقیت کنسرت‌های سیروان اتفاقی نیست.

اجراهای تابستانه سیروان خسروی به همت مؤسسه فرهنگی هنری «آوای فروهر» و با مدیریت برادران حاتم‌پور در سالن میلاد نمایشگاه‌ بین‌المللی تهران برگزار شد.

در ادامه می‌توانید عکس‌های سارا گران‌نظر از این کنسرت را ببینید:
 
به اشتراک بگذارید :
برچسب ها


عضویت : telegram.me/joinchat/AzEeHDus0u0ht5Y_Qi2E0Q