۱۴۰۳ سي و يکم فروردين - 03:07 ق.ظ

اجرای «پالت»، «کماکان» و «داماهی» در حمایت از یوز ایرانی

اجرای «پالت»، «کماکان» و «داماهی» در حمایت از یوز ایرانی
نوای فارس: شامگاه سه‌شنبه 28 شهریور 96 گروه‌های موسیقی تلفیقی «پالت»، «کماکان» و «داماهی» در حمایت از یوز ایرانی در فضای باز مجموعه فرهنگی-تاریخی نیاوران به اجرای موسیقی پرداختند.

کمتر از ٥٠ یوزپلنگ در سرزمینمان باقی مانده؛ یعنی کمتر از ٥٠ قدم تا انقراض. سال‌ها پیش ناقوس مرگ شیر ایرانی و ببر مازندران؛ دو گربه‌سان بومی ایران به صدا درآمد و حالا زیبای دونده سرزمین‌مان با معدن‌ها و دام‌ها و جاده‌های مرگبار بسیار تهدید می‌شود.

اما در چند روز اخیر، همزمان با دهمین سالروز ملی یوزپلنگ ایرانی، مردم و هنرمندان هم به این ماجرا پیوسته‌اند؛ آنها با راه‌اندازی کمپین برای خروج دام از منطقه توران و نامه به رئیس‌جمهوری، می‌خواهند راه انقراض را سد کنند.

در همین راستا شب گذشته گروه‌های موسیقی «داماهی»، «کماکان» و «پالت» نیز با اجرای موسیقی حمایت خود را از کمپین حمایت از یوز ایرانی با شعار«تا یک حسرت ملی تنها 50 یوز باقیست» اعلام کردند.

کنسرت گروه‌های «پالت»، «کم و «داماهی» در یک سانس برگزار شد و به سه بخش تقسیم شد که در این بخش‌ها گروه «داماهی» به خوانندگی رضا کولغانی، گروه «پالت» به خوانندگی امید نعمتی و گروه «کماکان» به خوانندگی مهدی ساکی به اجرای موسیقی پرداختند.

امیر جدیدی و کریستف رضاعی از مهمانان ویژه این کنسرت بودند.

این برنامه به همت مؤسسه «صوت آوای هنر» به روی صحنه رفت و هدیه تهرانی بازیگر مطرح سینما که از عوامل برگزاری این کنسرت بود نیز در انتهای کنسرت روی صحنه حاضر شد و به مردم ادای احترام کرد.

در ادامه می‌توانید عکس‌های مرجان عابدینی از این کنسرت را ببینید:
 
به اشتراک بگذارید :
برچسب ها


عضویت : telegram.me/joinchat/AzEeHDus0u0ht5Y_Qi2E0Q