۱۴۰۳ سي و يکم فروردين - 08:03 ب.ظ

آخرین برنامه هزارصدا پیش از محرم؛هزارصدا با یادی از استاد واروژان برگزار شد

هزارصدا با یادی از استاد واروژان برگزار شد
نوای فارس: دور جدید برنامه هزارصدای پاپ با مدیریت و مجری‌گری آرش نصیری عصر روز 27 شهریور با یادی از زنده‌یاد واروژان و اجرای موسیقی در سالن اصلی فرهنگسرای ارسباران برگزار شد.

برنامه هزارصدا که هر بار به یکی از بزرگان موسیقی کشور تقدیم می‌شود، اینبار به زنده‌یاد واروژان از بهترین آهنگسازها و تنظیم‌کننده‌های موسیقی پاپ در دهه 50 شمسی تقدیم شد. واروژان تنظیم‌کننده بسیاری از قطعات ماندگار تاریخ موسیقی ایران است. روز 26 شهریور سالروز 40امین سالگرد درگذشت استاد واروژان بود.

در ابتدای برنامه آرش نصیری شعری از کامران رسول‌زاده را اجرا کرد و پس از آن‌که تیتراژ برنامه با صدای حمید حامی پخش شد، نصیری این‌بار شعری از حسین منزوی را به بهانه همزمانی برنامه با روز شعر فارسی خواند و سپس کارشناسان بخش مسابقه برنامه هزارصدا را به روی سن فراخواند.

داوران این دور از برنامه صدا عبارت بودند از: شهرام شکوهی داور بخش خوانندگی، کامران رسول‌زاده داور بخش ترانه و پویا نیکپور داور بخش آهنگسازی. این داوران اجرای خواننده‌های جوان این دور با نام‌های مهراز علیزاده، محمد دلفان، ابراهیم احمدی، اشکان مجدی، همایون ابراهیمی و پدرام محبوبیان را اجرا کردند.

علیرضا ظریف برنده اولین برنامه در سال 1392، داریوش تقی‌پور و افشین سیاهپوش از خوانندگان و نوازندگانی بودند که به عنوان مهمان در طول این برنامه به اجرای موسیقی پرداختند و مورد تشویق حضار قرار گرفتند.

جواد اردیبهشتی برنده برنامه قبل هزارصدا که قرار بود به عنوان مهمان در این برنامه حضور پیدا کند و به اجرای موسیقی بپردازد، نتوانست خود را از بندرعباس به تهران برساند و به جای او از علیرضا ظریف برای اجرای موسیقی دعوت شد.

پس از اجرای بخش‌های مختلف برنامه هزارصدا، داوران برای اعلام نتایج به روی صحنه برگشتند. وظیفه اعلام نتایج این دور از هزارصدا به پویا نیکپور سپرده شد که این آهنگساز نام همایون ابراهیمی را به عنوان نفر اول مسابقه خواند و اعلام کرد که ابراهیمی با اجرای قطعه‌ای از ساخته‌های خودش به فینال هزارصدا راه پیدا می‌کند.

همچنین نفرات دوم و سوم این مسابقه نیز به ترتیب، محمد دلفان (دوم) و پدرام محبوبیان و اشکان مجدی (سوم مشترک) اعلام شدند. پدرام محبوبیان قطعه‌ای را با ترانه روزبه بمانی و آهنگسازی محمدرضا چراغعلی اجرا کرد که در نوع خودش جالب بود.

اکبر کتابدار، مریم اسدی و مجید صفدری از مهمانان آخرین برنامه هزارصدا پیش از محرم بودند. برنامه بعدی هزارصدا در آبان ماه برگزار می‌شود.

در ادامه می‌توانید عکس‌های پانیذ فرامرزی از این مراسم را ببینید:
برای دیدن سایز اصلی روی عکس ها کلیک کنید
به اشتراک بگذارید :
برچسب ها


عضویت : telegram.me/joinchat/AzEeHDus0u0ht5Y_Qi2E0Q