۱۴۰۳ هشتم ارديبهشت - 07:41 ق.ظ

رونمایی روز پنجشنبه ساعت 18 در فرهنگسرای ارسباران؛ آلبوم «در آتش آوازها» به آهنگسازی «نوید دهقان» و با صدای «حمیدرضا نوربخش» منتشر ‌شد

آلبوم «در آتش آوازها» به آهنگسازی «نوید دهقان» و با صدای «حمیدرضا نوربخش» منتشر ‌شد
نوای فارس - منصور جهانی: آلبوم موسیقی «در آتش آوازها» به آهنگسازی «نوید دهقان»، به خوانندگی «حمیدرضا نوربخش» و به تهیه‌کنندگی «صدرالدین حسین‌خانی» امروز چهارشنبه 19 مهر ماه جاری در سراسر کشور منتشر شد.

«صدرالدین حسین‌خانی» مدیر شرکت موسیقی «ایران گام» در مورد انتشار آلبوم «در آتش آوازها» گفت: آلبوم موسیقی «در آتش آوازها» به آهنگسازی و سرپرستی «نوید دهقان»، به خوانندگی «حمیدرضا نوربخش»، با همکاری گروه موسیقی «قمر»، با تکنوازی سه‌تار «بهداد بابایی» و بر اساس اشعاری از «سیمین بهبهانی»، «عراقی» و «شیدای گیلانی» امروز چهارشنبه 19 مهر ماه جاری توسط شرکت موسیقی پخش «هنر شهر» در سراسر کشور منتشر شد و در اختیار علاقمندان به موسیقی قرار گرفت.

وی همچنین گفت: جلسه نقد و بررسی و رونمایی آلبوم موسیقی «در آتش آوازها» با حضور و سخنرانی تعدادی از هنرمندان سرشناس موسیقی کشور از جمله؛ استاد «هوشنگ کامکار»، استاد «داریوش پیرنیاکان»، استاد «داوود گنجه‌ای»، سید «علیرضا میرعلینقی» منتقد و نویسنده حوزه موسیقی، «نوید دهقان» نوازنده و آهنگساز، «حمیدرضا نوربخش» خواننده اثر و ... در ساعت 18 روز پنجشنبه 20 مهرماه جاری در فرهنگسرای ارسباران تهران برگزار می‌شود.

مدیر شرکت موسیقی «ایران گام» در مورد قطعات آلبوم موسیقی «در آتش آوازها» گفت: قطعات این اثر موسیقایی به آهنگسازی «نوید دهقان» عبارتند از: «مهر تو» شعر شیدای گیلانی به مدت 8:04، «ساز و آواز» شعر سیمین بهبهانی به مدت 10:20، «در تماشاگه پاییز» شعر شیدای گیلانی به مدت 5:31، «دریغ» شعر شیدای گیلانی به مدت 8:03، «ساز و آواز» شعر عراقی به مدت 13:48 و «نیلوفر مرداب» شعر شیدای گیلانی به مدت 8:48 .

حسین‌خانی در مورد همکاری با نوید دهقان گفت: شرکت موسیقی «ایران گام» به آهنگسازی «نوید دهقان» تاکنون چهار آلبوم به نام‌های «وطن» و «از جان و از دل» با صدای «سالار عقیلی»، «نشمیل، نشمیل» با صدای «شاهو عندلیبی» و همچنین آلبوم «در آتش آوازها» به خوانندگی «حمیدرضا نوربخش» را منتشر کرده است.

وی در مورد اعضای گروه موسیقی «قمر» در آلبوم «در آتش آوازها» گفت: بهزاد رواقی ـ نوازنده تار، حمید بهروزی‌نیا ـ نوازنده تار، علیرضا گرانفر ـ نوازنده سنتور، شاهین صفایی ـ نوازنده بم‌تار، حسین محمد حسینی ـ نوازنده نی، نسیم اربابی ـ نوازنده کمانچه، سارا هستی ـ نوازنده کمانچه، نیلوفر شهبازی ـ نوازنده کمانچه آلتو، مهزاد خردمند ـ نوازنده کمانچه آلتو، فرهاد صفری ـ نوازنده تنبک و شهریار نظری ـ نوازنده دف در این اثر موسیقایی به هنرنمایی پرداخته‌اند.

«صدرالدین حسین‌خانی» تهیه‌کننده باسابقه آثار شاخص موسیقیایی کشور در پایان تأکید کرد: از مردم عزیز و هنردوست ایران که همیشه حامی ما بوده‌اند می‌خواهیم نسخه اورجینال آلبوم «در آتش آوازها» را در فروشگاههای سراسر کشور تهیه کنند و از فروش کپی غیرمجاز آن خودداری کنند و اگر هم مایل به دانلود آن هستند، این کار را به شکل قانونی و از طریق سایت‌هایی رسمی و معتبری که این اثر را عرضه کرده‌اند، انجام دهند و از دانلود غیرقانونی آن پرهیز کنند؛ مطمئناً با این کار خود، تهیه‌کننده بخش خصوصی را تقویت و در تولید آثار آینده، همراهی خواهند کرد.

 آلبوم موسیقی «در آتش آوازها» در پاییز سال 91 و تابستان سال 95 توسط «حمیدرضا آداب» در استودیو پاپ تهران ضبط شده است؛ عکاس این اثر «معین هاشمی نصب» و طراح گرافیک آن را «فرشید خیام‌زاده» انجام داده و مدیر اجرایی آن را نیز برعهده «مهدی بشکوفه» بوده است.
به اشتراک بگذارید :
برچسب ها


عضویت : telegram.me/joinchat/AzEeHDus0u0ht5Y_Qi2E0Q