۱۴۰۳ هفتم ارديبهشت - 06:26 ب.ظ

ره توشه صوتی زائران اربعين حسينى؛آلبوم «شاه راه» با 14 قطعه منتشر شد

آلبوم «شاه راه» با 14 قطعه منتشر شد
نوای فارس: موسسه هنر و ادبیات هلال در آستانه فرا رسیدن ایام اربعین حسینی آلبوم صوتی «شاه راه» شامل آثاری در مدح و منقب حضرت امام حسین (علیه السلام)، واقعه عظیم عاشورا و اربعين حسينى را منتشر کرد.

به گزارش نوای فارس به نقل از روابط عمومی موسسه هنر و ادبیات هلال، آلبوم صوتی «شاه راه» عرض ارادت شاعران برجسته آیینی کشور به محضر حضرت امام حسین (علیه السلام) و اصحاب با وفای ایشان در قالبی چون کتاب صوتی است و این آلبوم پنجمین آلبوم از مجموعه شعرآوا است که در استودیو هلال تهیه و تولید شده است.

در این آلبوم که شامل ۱4 قطعه شعر عاشورایی به مدت حدود 45 دقیقه از شاعران آیینی برجسته‌ای چون على داوودى، محمود حبيبى كسبى، هادى جانفدا، قاسم صرافان، سيدمحمد حسينى، مجيد لشكرى، محمد رسولى، امير تيمورى و سيدعلى ركن الدين است، شاعران شاخص ترین اشعار عاشورایی خود را در استودیو هلال و با صدای خود دکلمه می‌کنند.

این آلبوم ره توشه‌ای صوتی برای زائران اربعین حسینی است، در همین راستا شعر و موسیقی قطعات به گونه ای کارشناسی، انتخاب و تنظیم شده اند که مخاطب بتواند هر قطعه را بارها بشنود و با اثر ارتباط معنایی برقرار کند.

پیمان طالبی شاعر جوان آیینی مدیر توليد و هماهنگی این آلبوم و دکتر محسن جلیلی نظارت بر ضبط، انتخاب موسیقی و میکس قطعات را بر عهده داشته اند. علاقه مندان می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی موسسه هنر و ادبیات هلال به آدرس madayeh.com و یا کانال تلگرامی این موسسه به آدرس @helalcanal این اثر را تهیه کنند.
 
به اشتراک بگذارید :
برچسب ها


عضویت : telegram.me/joinchat/AzEeHDus0u0ht5Y_Qi2E0Q