۱۴۰۳ سي و يکم فروردين - 02:37 ب.ظ

حمایت آهنگساز پیشکسوت از معاون امور هنری ارشاد؛چکناواریان: امیدوارم علی مرادخانی در سمتش باقی بماند

چکناواریان: امیدوارم علی مرادخانی در سمتش باقی بماند
نوای فارس – سجاد مالمیر: لوریس چکناواریان آهنگساز و رهبر پیشکسوت ارکسترهای موسیقی ابراز امیدواری کرد که شایعات مربوط به کناره‌گیری علی مرادخانی از سمتش در معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد در حد شایعه باقی بماند.

چکناواریان که روز سه‌شنبه 9 آبان تمامی آثار خود را به موزه ملی اهداء کرد، در خصوص این اتفاق گفت: نسخه‌ای از 90 قطعه از آثارم که شامل 7 اپرا، تعداد زیادی سمفونی و کنسرت‌های مختلف بود را به موزه موسیقی اهداء کردم.

وی ادامه داد: این‌که آثارم پس از 62 سال در یک‌جا جمع‌آوری شود، اتفاق خیلی خوبی بود و از این بابت از آقای علی مرادخانی معاونت امور هنری وزارت ارشاد که مقدمات این کار را فراهم کردند و لطف کردند یک مراسمی را برای اهداء آثارم به موزه برگزار کردند، صمیمانه متشکرم.

لوریس چکناواریان در خصوص شایعه کناره‌گیری علی مرادخانی از سمت معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: امیدوارم که این صحبت‌ها فقط در حد شایعه باشد و حقیقتاً فکر نمی‌کنم چنین اتفاقی بیفتد. در مملکت ما همه چیز را فقط حدس می‌زنند و شایعات مختلفی وجود دارد.

وی افزود: آقای مرادخانی آدم قادر و توانایی هستند و ارتباط خوبی با هنرمندان دارند. شناخت ایشان از هنرمندان بسیار خوب است و ایشان کارشان را بلد هستند.

چکناواریان ادامه داد: همه چیز به خود آقای مرادخانی بستگی دارد. به هر حال ایشان هم شرایط خودشان را برای کار دارند و سیاست بعضی وقت‌ها پدر و مادر نمی‌شناسد اما من امیدوارم که همه این حرف‌ها فقط در حد شایعه است.

این رهبر ارکستر موسیقی مشغول ساخت اثری جدید است و به احتمال فراوان کنسرتی را در انتهای سال جاری برگزار خواهد کرد.  منبع : اختصاصی نوای فارس
به اشتراک بگذارید :
برچسب ها


عضویت : telegram.me/joinchat/AzEeHDus0u0ht5Y_Qi2E0Q