۱۴۰۳ سي و يکم فروردين - 01:10 ب.ظ

با تنظیم هومن نامداری و سعید زمانی و حضور هنرمندان سرشناس؛ماهور با «عشق بزرگ» به بازار موسیقی قدم‌ گذاشت

ماهور با «عشق بزرگ» به بازار موسیقی قدم‌ گذاشت
نوای فارس: آلبوم عشق بزرگ با صدای ماهور (بهرام قوچانی‌نژاد حسن‌پور) از صبح روز سه‌شنبه ۷ آذر در بازار توزیع شد. این خواننده ایرانی - نروژی که از اساتید موسیقی در کشور نروژ برای اولین‌بار حضور رسمی در بازار موسیقی ایران را تجربه می‌کند. آلبوم ماهور (بهرام قوچانی‌نژاد حسن‌پور) شامل ده قطعه به نام‌های عشق بزرگ، وهم، کی میفهمه، تصور کن، باور عاشقانه، دروازه‌های قصر، تو میری، مناجات، هر دفعه که رفتی و لهجه بارون است. ترانه های این مجموعه توسط زهرا عاملی، زهره زمانی، تارا پورمحسن، محمدسعید میرزایی، سامیه سلیمی، محسن شیرالی و حسین غیاثی سروده شده است.

تنظیم قطعات هم اثری از هومن نامداری، سعید زمانی، اشکان محمدی هزاوه و ماهور است. فرشید ادهمی، فرشاد رشیدی‌نژاد، رامین محمدی هزاوه و احسان نی‌زن هم به عنوان نوازنده در این مجموعه هنرنمایی کرده‌اند.

آلبوم‌ماهور در حالی منتشر می‌شود که طی چند وقت اخیر قطعات عشق بزرگ، تو میری و لهجه بارون از این مجموعه در فضای مجازی منتشر شده بود و قطعه ریتمیک لهجه بارون با استقبال خوب دوستداران این خواننده مواجه شد. همچنین قرار است به زودی تک‌قطعات و موزیک ویدئوهای جدید این خواننده در فضای مجازی با مجوز دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر شود.

ماهور متولد شهر مشهد و داراى مدرك كارشناسى ارشد حقوق جرم شناسي از كشور نروژ بوده كه در حال حاضر نيز ساکن نروژ مى باشد. او موزيسين ، پيانيست و مدرس سولفژ ، پيانو و گيتار براى هنرجویان ایرانی و غیرایرانی است و تا کنون كنسرت هاى متعددى، فارسى و انگليسى، در کشورهای مختلف قاره اروپا برگزار کرده است. این هنرمند با صداى باريتون قصد دارد در كنار كارهاى هنرى خود در خارج از ايران، به زودی اين فعاليت هاى حرفه‌اى و کنسرت‌های خود را به صورت جدى به سمت ايران سوق دهد.

این آلبوم از طریق سایت های بیپ تونز و ریتمو قابل تهیه است و نسخه فیزیکی ندارد.

در ادامه کاورهای آلبوم عشق بزرگ را می توانید دریافت کنید.
به اشتراک بگذارید :
برچسب ها


عضویت : telegram.me/joinchat/AzEeHDus0u0ht5Y_Qi2E0Q