۱۴۰۳ سي و يکم فروردين - 09:03 ب.ظ

به آهنگسازى استاد مجتبى ميرزاده و با تصاويرى واقعى از مسجد النبى در مدینه؛كليپ «محمد رسول‌الله» (ص) با صداى پيام عزيزى در روز ولادت پيامبر (ص) رونمایی می‌شود

كليپ «محمد رسول‌الله» (ص) با صداى پيام عزيزى در روز ولادت پيامبر (ص) رونمایی می‌شود
نوای فارس - منصور جهانی: كليپ «محمد رسول‌الله» (ص) با صداى پيام عزيزى، با تنظیم مجتبى ميرزاده و با تصاويرى واقعى از مسجد النبى در مدینه؛ به اسپانسری تالار پذیرایی خانجان در روز ولادت پيامبر اكرم (ص) رونمايي مي‌شود.

كليپ آهنگ‌های «محمد رسول‌الله» (ص) و «از من چرا رنجيده‌اى» با صداى پيام عزيزى، با آهنگسازی و تنظیم زنده‌یاد استاد مجتبى ميرزاده نوازنده سرشناس ویولون و آهنگساز، تنظیم‌ و ناظر ضبط آثار شاخص موسیقی ایران، با تصاويرى واقعى از مسجد النبى در شهر مدینه منوره در حج سال ١٣٨٠ با فیلمبرداری عطا قادری مدیر وقت تلویزیون جهانی سحر؛ به کارگردانی مقداد مؤمن‌نژاد و با فیلمبرداری بخش‌هایی از این کلیپ در آبان ماه امسال توسط مهدى افشار در استودیویی در تهران، به اسپانسری تالار پذیرایی خانجان در تهران؛ در روز ولادت پيامبر اكرم (ص) رونمايي مي‌شود و در شبکه‌های مختلف تلویزیونی و در فضای مجازی سراسر کشور منتشر می‌شود.

آهنگ «محمد رسول‌الله» (ص) در حج سال ١٣٨٠ در مسجدالنبى در شهر مدینه منوره تصویربرداری شده است، پيام عزيزى در اين سفر معنوى همراه حضرت شيخ سيد «طه كمالى‌زاده نقشبندى» رحمه‌الله عليه بوده است و براى اولين بار است که خواننده‌اى در مسجد النبى آهنگ و شعر «طلع البدر علينا» را به صورت واقعى اجرا مي‌كند. پیام عزیزی این دو آهنگ را در آلبوم موسیقی «لبیک» به آهنگسازی و تنظیم‌کنندگی استاد مجتبى ميرزاده در سال 1379 خوانده بود.

آهنگ «محمد رسول‌الله» (ص) به زبان عربى است و اين شعر را مردم مدينه هنگام ورود مبارك پيامبر اكرم (ص) به این شهر سروده‌اند و همچنین آهنگ «از من چرا رنجيده‌اى» از ساخته‌های استاد مجتبى ميرزاده به زبان فارسى که شعر آن از سعدى شاعر سیرین سخن ایرانی است.

تعدادی از عوامل كليپ آهنگ‌های «محمد رسول‌الله» (ص) و «از من چرا رنجيده‌اى» عبارتند از:
آهنگساز و تنظیم‌کننده: استاد مجتبى ميرزاده، خواننده: پیام عزیزی، اسپانسر كليپ‌ها: تالار پذیرایی خانجان، كارگردان: مقداد مؤمن‌نژاد، فيلمبردار مسجد النبى: عطا قادرى در حج سال ١٣٨٠، فيلمبردار استودیو: مهدى افشار در آبان ماه امسال در تهران، مدير شبكه‌هاى اجتماعى: مهدى جهانگير و مشاور رسانه‌ای: منصور جهانی.
 
به اشتراک بگذارید :
برچسب ها


عضویت : telegram.me/joinchat/AzEeHDus0u0ht5Y_Qi2E0Q