۱۴۰۳ هشتم ارديبهشت - 12:16 ق.ظ

دیدار پاییزی صادقی با هوادارانش در برج میلاد؛رضا صادقی «یعنی درد» را به روی صحنه برد

رضا صادقی «یعنی درد» را به روی صحنه برد
نوای فارس: رضا صادقی خواننده مطرح پاپ شامگاه 8 آذرماه طی دو سانس در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران به روی صحنه رفت و قطعات آلبوم «یعنی درد» به همراه برخی دیگر از قطعات جدید و قدیمی خود را در حضور طرفداران پر شمارش اجرا کرد.

«بخند»، «دلخوشی ساده»، «تو که حساسی»، «کلافه»، «پاییز جاری»، «یعنی درد»، «مشکی رنگ عشقه» و «وایسا دنیا» از محبوب‌ترین قطعات کنسرت شب گذشته این خواننده بودند.

علی عبدالمالکی به عنوان مهمان ویژه در این کنسرت حضور داشت و صادقی خبر از همکاری با این خواننده داد و اعلام کرد که قطعه دو صدایی او و عبدالمالکی بزودی منتشر می‌شود.

برخی از بازیگران سینما و تلویزیون از جمله برزو ارجمند، رزیتا غفاری، الهه حصاری، مریم کاویانی و همینطور یاحا کاشانی ترانه‌سرای موسیقی پاپ از دیگر مهمانان این کنسرت بودند.

اعضای ارکستر صادقی در این کنسرت عبارت بودند از: بهنام ابطحی (رهبر و نوازنده درامز)، پوریا پیرزاده(پیانو)، اشکان محمدیان (کیبورد)، فاضل پیش (گیتار الکتریک)،بهروز دهقانی (گیتار باس)، مسعود نوروزی (ویولن)، سعید صارمی (پرکاشن)، مجید ترکاشوند (ساکسیفون)، کوشان ترکاشوند و رضا آذرنجات (ترومپت) و رامین براتی (ترومبون).

در ادامه می‌توانید عکس‌های مرجان عابدینی از این کنسرت را ببینید:
 
به اشتراک بگذارید :
برچسب ها


عضویت : telegram.me/joinchat/AzEeHDus0u0ht5Y_Qi2E0Q