۱۴۰۳ ششم ارديبهشت - 02:59 ق.ظ

اجرای قطعه «برف» در واپسین روزهای پاییز؛بابک جهانبخش در سالن میلاد روی صحنه رفت

بابک جهانبخش در سالن میلاد روی صحنه رفت
نوای فارس: شامگاه 27 آذر ماه کنسرت بابک جهانبخش به همت مؤسسه فرهنگی هنری «اکسیر نوین» در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد.

این کنسرت با اجرای قطعات «دوست دارم» و «دیوونه جان» آغاز شد و در ادامه نیز جهانبخش قطعات «شاید»، «کافه پاییز»، «تهران»، «اکسیژن»، «دریا»، «به خودت باختمت»، «تو رو دوست دارم»،«من و باران»، «یه ساعت فکر راحت»، «افسانه»، «منو نگاه کن»، «حوای من» و «برف» را به مخاطبانش تقدیم کرد. اجرای مجدد اثر «دیوونه جان» نیز حسن ختام این کنسرت بود.

بابک جهانبخش که پیش از این نیز در شب‌های یلدا سال‌های گذشته تک آهنگ‌هایی را منتشر کرده بود، در این کنسرت از انتشار تک آهنگ جدیدش در شب یلدا خبر داد.

اعضای ارکستر جهانبخش را در این کنسرت، ساسان هاشمی (پیانو و کیبورد)، بهنام حکیم (بوزوکی و گیتار)، بردیا یادگاری (پرکاشن)، علیرضا فواکهی (سرپرست گروه زهی)، نیما حمیدی (درامز)، بابک ریاحی (گیتار باس و سرپرست گروه)، عرفان پاشا (ویولن) و حامد دهقانی (گیتار فلامنکو) به رهبری مسعود همایون (گیتار الکتریک) تشکیل می‌دادند.

جهانبخش در این کنسرت درباره اعضای گروه نوازندگان خود گفت: تغییراتی در اعضای گروه داشتیم که در گروه‌های حرفه‌ای طبیعی است. اعضای جدیدی به گروه اضافه شدند که تا آمادگی برای اجرا کمی زمان برد و رساندن به این کنسرت دو روزه واقعا سخت بود.

گفتنی است که علی عبدالمالکی و شهره سلطانی از مهمانان ویژه این کنسرت بودند.

کنسرت بابک جهانبخش به همت مؤسسه فرهنگی هنری «اکسیر نوین» با مدیریت محمدرضا خانزاده برگزار شد.

در ادامه می‌توانید عکس‌های آنیتا راستگو از این کنسرت را ببینید:
 
به اشتراک بگذارید :
برچسب ها


عضویت : telegram.me/joinchat/AzEeHDus0u0ht5Y_Qi2E0Q