۱۴۰۳ سي فروردين - 07:46 ب.ظ

به رهبری جاوید مجلسی و سرپرستی سینا ذکایی؛ ارکستر سازهای بادی در نیاوران نواخت

ارکستر سازهای بادی در نیاوران نواخت
نوای فارس: ارکستر بادی تهران در چهارمین شب از سی و سومین سی و سومین جشنواره بین المللی موسیقی فجر در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه رفت و به اجرای موسیقی پرداخت.

در این اجرا که یکی از پر استقبال ترین برنامه های موسیقی جشنواره در فرهنگسرای نیاوران بود و به رهبری جاوید مجلسی و سرپرستی سینا ذکایی و با حضور پرشور مخاطبان روی صحنه رفت. ارکستر بادی در این اجرا 21 قطعه اجرا کرد و قطعات مختلف در سبک ها و درونمایه های مختلف اجرا شد.

سینا ذکایی و محمد نراقی نوازندگان فلوت، امیر حسین محمد خانی، مهشاد ناد علیان نوازندگان ابوا، مینلی دانلیان، یلدا احسانی و آنیتا یعقوبی نوازندگان کلارینت، فریدون یعقوب خانی، سعید نیازی و کسری تدین نوازندگان ساکسفون،  فرشاد شیخی، آرش رضویان، لیلا بازغی و دینا کهن نوازندگان هورن، علی ضرابی و امیررضا رضایی، نوازندگان ترومپت، سیامک کریم پور و رامین براتی نوازندگان ترومبون، رضا دست فال نوازنده گیتار باس، غلامرضا معرف، امین قیاسی و علی فراهانی نوازندگان پرکاشن و سروش عمومی نوازنده درامز در این اجرا روی صحنه رفتند.

در ادامه اجراهای سی و سومین جشنواره موسیقی فجر در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران، یکشنبه 24 دی ماه دو گروه موسیقی «کوارتت کلنکه» از کشور آلمان و دونوازی هادی منتظری و مسعود حبیبی به اجرای موسیقی می پردازند.

سی و سومین جشنواره موسیقی فجر از 20 تا 30 دی‌ماه در 6 سالن شهر تهران برگزار می‌شود.

در ادامه می توانید عکسهای سارا گران نظر از این کنسرت را ببینید:
برای دیدن سایز اصلی روی عکس ها کلیک کنید
به اشتراک بگذارید :
برچسب ها


عضویت : telegram.me/joinchat/AzEeHDus0u0ht5Y_Qi2E0Q