۱۴۰۳ سي و يکم فروردين - 02:31 ب.ظ

سافت راک با آمیزه‌هایی از موسیقی الکترونیک؛اجرای متفاوت گروه «داتار» در جشنواره موسیقی فجر

اجرای متفاوت گروه «داتار» در جشنواره موسیقی فجر
نوای فارس: در سئانس دوم اجراهای شب هفتم سی و سومین جشنواره موسیقی فجر در برج آزاد، گروه "داتار" به آهنگسازی اشکان فلاحتکار و تنظیم نیما رمضان بر روی صحنه حاضر شد و موسیقی سافت راک را با آمیزه‌هایی از موسیقی الکترونیک و آلترناتیو راک اجرا کرد.

این گروه متشکل از اشکان فلاحتکار (گیتار الکتریک)، حامد فاضلی (گیتار باس)، طاها مظاهری (گیتار الکتریک)، کیوان موسوی (درامز)، محمدامین استاد (کیبورد و پیانو)، نیما رمضان (گیتار الکتریک) و محسن مهاجر (هارمونیکا) بود.

داتار در این کنسرت قطعات "دیوار"، "من دارم میرم"، "راه بی پایان"، "بادبادک"، "قطار"، "کیست در این شهر"، "اینجا کسی است پنهان"، "تکرار این روزها"، "دیگه نمی‌خوام" و "بی تو" را اجرا کرد.

مفهوم کلی آثار گروه، پرداختن به دغدغه‌ها و مسائلی است که در زندگی روزمره همه قرار دارد ولی آدم‌ها به سادگی از کنار آنها عبور می کنند.

اجرای شب گذشته گروه "داتار" اولین اجرای رسمی این گروه بود. "داتار" پیش از اجرا در جشنواره موسیقی فجر، برنامه‌هایی را در تماشاخانه "آو" با حمایت انجمن ام‌اس و اجرایی را نیز در موسسه فرهنگی هنری "سرنا" داشته که اجراهای محدودی بودند و اجرا در برج آزادی به نوعی مهم‌ترین کنسرت گروه در فاز جدید فعالیت‌هایش بود.

گروه "داتار" در سال 89 تشکیل شد و در سال 93 توانست نظر هیئت ژوری کارگاه گروه‌نوازی آموزشگاه رنگین‌کمان را جلب کند و به عنوان گروه اول شناخته شود. نخستین آلبوم رسمی "داتار" طی روزهای آتی روانه بازار موسیقی می‌شود.

در ادامه می‌توانید عکس‌های شیرین رسام از این کنسرت را ببینید:
 
برای دیدن سایز اصلی روی عکس ها کلیک کنید
به اشتراک بگذارید :
برچسب ها


عضویت : telegram.me/joinchat/AzEeHDus0u0ht5Y_Qi2E0Q