۱۴۰۳ اول ارديبهشت - 03:43 ق.ظ

هم‌نشینی کوبه‌ای، گارمون و نقاره؛وحید اسدالهی به همراه فرزندانش روی صحنه رفت

وحید اسدالهی به همراه فرزندانش روی صحنه رفت
نوای فارس: در هفتمین شب از سی و سومین جشنواره بین المللی موسیقی فجر، گروه موسیقی وحید اسدالهی به اجرای موسیقی پرداخت. در این اجرا محمد نوازنده گارمون و رضا نوازنده سازهای کوبه ای پدرشان وحید اسدالهی سرپرست گروه و نوازنده نقاره را همراهی کردند و اجرایی پر انرژی را روی صحنه بردند.

در ابتدای این اجرا وحید اسدالهی با خانواده حادثه دیدگان کشتی سانجی ابراز همدردی کرد و در ادامه به اجرای موسیقی پرداخت. او اظهار کرد: تمام تلاش من معرفی سازم به مردم است اما بعد از این تصمیم دارم در گروه سه نفره‌ای که تشکیل داده‌ام دیگر جوانان هنرمند نیز حضور داشته باشند و یک گروه خوب موسیقی تلفیقی تشکیل بدهم.

او و فرزندانش اجرای بسیار خوب و پر انرژی را روی صحنه بردند و سالن مملو از جمعیتی بود که مدام گروه را تشویق می کردند. «کوچلر»، «باسگالی»، «خالاباجی»، «سلیمانی»، «اوزن دره»، «کماله»، «ای قیز»، «مینا»، «شالاخو»، «اوزیر»، «ساری گلین»، «آرزو»، «فایتون چی»، «قزاخی»، «درآمد زابل»، «ترکمه»، «ایریلیق» و «رنگ بیات شیراز» قطعات اجرایی گروه بودند.

در ادامه اجراهای سی و سومین جشنواره موسیقی فجر در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران، چهارشنبه شب گروه های موسیقی «امین غفاری» و «تریو شوسون» از کشور فرانسه به اجرای موسیقی می پردازد.
سی و سومین جشنواره موسیقی فجر از 20 تا 30 دی‌ماه در 6 سالن شهر تهران برگزار می‌شود.

در ادامه می‌توانید عکس‌های آنیتا راستگو از این کنسرت را ببینید:
 
برای دیدن سایز اصلی روی عکس ها کلیک کنید
به اشتراک بگذارید :
برچسب ها


عضویت : telegram.me/joinchat/AzEeHDus0u0ht5Y_Qi2E0Q