۱۴۰۳ هفتم ارديبهشت - 11:18 ق.ظ

اجرای موسیقی «بازی تاج و تخت» در جشنواره موسیقی فجر

اجرای موسیقی «بازی تاج و تخت» در جشنواره موسیقی فجر
نوای فارس: کنسرت گروه «امین غفاری» در هشتمین شب  از جشنواره موسیقی فجر در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران برگزار شد و قطعاتی از موسیقی کلاسیک و همچنین موسیقی برخی فیلم ها را اجرا کرد.

امین غفاری به همراه گروه ارکستر خود قطعات کلاسیک ویولن، موسیقی‌هایی از چند فیلم و آثار آهنگسازانی چون رامین جوادی، جان ویلیامز، فریتس کرایسلر، هانس زیمر و باخ را برای مخاطبان خود اجرا کرد.

نوید شعبان‌زاده، امین عطایی، دانیال جورابچی، هستی سپاسی، محمدصادق فرزانه، حسین محمدی، سحر شاطری، همایون آرام‌‌فر و ماه‌سیما فلاحی نوازندگانی بودند که امین غفاری را در این کنسرت همراهی کردند.

همچنین تنظیم قطعات اجرا شده در این کنسرت به عهده مهدی پناهی و همایون آرام فر بود.

این اجرا با نور پردازی بسیار خوبی هم همراه بود که برای مخاطبان جالب توجه بود.

اجرای موسیقی سریال معروف «بازی تاج و تخت» ساخته رامین جوادی، «دزدان دریایی کارائیب» ساخته هانس زیمر و  «زورو» و «شجاع دل» اثر جیمز هورنر بخشی از موسیقی فیلم هایی است که اجرا شد. این گروه همچنین با اجرای قطعاتی از باخ، برامس، مونتی، پاگانینی و ... توانست رضایت حاضران در سالن را جلب کند.

در ادامه اجراهای سی و سومین جشنواره موسیقی فجر در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران، پنجشنبه شب «گروه بربط نوازی» به سرپرستی شهرام غلامی و «گروه مهرنیا» به سرپرستی مهران مهرنیا به اجرای موسیقی می پردازد.
سی و سومین جشنواره موسیقی فجر از 20 تا 30 دی‌ماه در 6 سالن شهر تهران برگزار می‌شود. جمعه 29 دی ماه اجراهای سی و سومین جشنواره‌ی موسیقی فجر به پایان می‌رسد و مراسم اختتامیه روز شنبه 30 دی در تالار وحدت برگزار می‌شود.

در ادامه می توانید عکسهای آنیتا راستگو از این کنسرت را ببینید:
 
برای دیدن سایز اصلی روی عکس ها کلیک کنید
به اشتراک بگذارید :
برچسب ها


عضویت : telegram.me/joinchat/AzEeHDus0u0ht5Y_Qi2E0Q