۱۴۰۳ هفتم ارديبهشت - 08:57 ب.ظ

فرهنگسرای نیاوران میزبان کنسرت «تریوی شوسون» از کشور فرانسه

فرهنگسرای نیاوران میزبان کنسرت «تریوی شوسون» از کشور فرانسه
نوای فارس: کنسرت «تریوی شوسون» از کشور فرانسه در هشتمین شب از جشنواره فجر به میزبانی فرهنگسرای نیاوران برگزار شد.

اعضای این تریو را بوریس دولاروشلامبرت، آنتونی لاندوسکی و لئونارد رافائل شرایبر تشکیل می‌دهند. آنها جدیدترین اثرشان را با آثاری از شوسون، راول، شوبرت، چاپین، دبوسی، لسیت، لنورماند، هایدن و هومل منتشر کرده‌اند که با اقبال جالب توجهی روبرو شده است.

نوازندگان پیانو، ویولنسل و ویولن اجرای بی نظیری در این رویداد موسیقایی ارائه کردند و هر بخش از اجرای آنها نشان از این داشت، که گروهی کاملا حرفه ای هستند و می دانند از موسیقی چه می خواهند و چه چیزی باید به مخاطب اراده کنند. آنها در نوازندگی درخشان بودند و در قسمت جلوی صحنه و بدون میکروفون به اجرای موسیقی پرداختند.

آنها گروه‌شان را با الهام از ارنست شوسون از موسیقی‌دان‌های مهم فرانسه تشکیل دادند و نخستین کنسرت خود را نیز با محوریت موسیقی این هنرمند در جشنواره دو کلیرک برگزار کردند. «تریو شوسون» تاکنون اجراهای مستقل و همچنین جشنواره‌ای بسیاری را در کشورهای مختلف سه قاره اروپا، آمریکا و آسیا روی صحنه برده‌اند.

اتحادیه فرانسوی جریان هنری در سال ۲۰۰۵ از تریوی شوسون به ‌پاس موفقیت‌هایشان ‌درخواست کرد در برنامه «دکلیک» که شامل اجرای زنده‌ در رادیو فرانسه و اجرای تور کنسرت‌های بین‌المللی بود، شرکت کنند.
اعضای گروه «تریو شوسون» از فرانسه که پنجمین آلبوم آنها به تازگی منتشر شده و از سوی مجله گرامافون به عنوان آلبوم ماه انتخاب شده، در قالب سی و سومین جشنواره موسیقی فجر روی صحنه رفتند.

در ادامه اجراهای سی و سومین جشنواره موسیقی فجر در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران، پنجشنبه شب «گروه بربط نوازی» به سرپرستی شهرام غلامی و «گروه مهرنیا» به سرپرستی مهران مهرنیا به اجرای موسیقی می پردازد.
سی و سومین جشنواره موسیقی فجر از 20 تا 30 دی‌ماه در 6 سالن شهر تهران برگزار می‌شود. جمعه 29 دی ماه اجراهای سی و سومین جشنواره‌ی موسیقی فجر به پایان می‌رسد و مراسم اختتامیه روز شنبه 30 دی در تالار وحدت برگزار می‌شود.

در ادامه می توانید عکسهای آنیتا راستگو از این کنسرت را ببینید:
 
برای دیدن سایز اصلی روی عکس ها کلیک کنید
به اشتراک بگذارید :
برچسب ها


عضویت : telegram.me/joinchat/AzEeHDus0u0ht5Y_Qi2E0Q