۱۴۰۳ سي فروردين - 09:45 ب.ظ

آلبوم «بی محابا» به خوانندگی محمد معتمدی منتشر شد

آلبوم «بی محابا» به خوانندگی محمد معتمدی منتشر شد
نوای فارس: جدیدترین آلبوم «محمد معتمدی» خواننده شناخته شده موسیقی ایرانی با عنوان «بی محابا» به آهنگسازی «ابراهیم طهرانی پور» توسط مرکز موسیقی رها منتشر و راهی بازار موسیقی کشور شد. این در حالیست که همزمان با نشر اثر، می توان آنرا از طریق سایت «ریتمو»، بصورت آنلاین و قانونی خریداری کرد.

قطعات ای عشق، کوی خرابات، بی‌کمترین بهانه، وعده دیدار، بی‌کلام‌سواران با اشعاری از نعمت الله شمسی پور، عصمت بخارایی، زنده‌یاد حسین امینی و مولانا همراه است که توسط پویا سرایی ساخته شده‌اند. ناگفته نماند «میخانه» و «یار با ماست» دو قطعه دیگر از این آلبوم را تشکیل می‌دهند که با اشعاری از حافظ و با تنظیم امیرحسین و امیرفرهنگ اسکندری و تکنوازی تنبور تولید شده اند.

نوازندگانی که در این آلبوم همکاری داشته‌اند عبارتند از ابراهیم و امیرحسین طهرانی پور (تنبور)، عبدالرضا رهنما (تنبور)، میثم مروستی (ویولن و آلتو) و علی جعفری پویان (ویولن)، آتنا اشتیاقی (ویولنسل)، حسین رضایی‌نیا (دف)، امیرفرهنگ اسکندری و آزاد میرزاپور (عود)، زکریا یوسفی (سازهای کوبه ای) و علیرضا دریایی و امیرحسین اسکندریان (کمانچه) هستند.

شایان ذکر است که علاقمندان می توانند نسخه فیزیکی و اورجینال آلبوم «بی محابا» را از طریق مراکز معتبر فروش در بازار موسیقی تهیه و یا نسبت به دانلود قانونی آن، از طریق سایت www.ritmo.ir اقدام نمایند.
به اشتراک بگذارید :
برچسب ها


عضویت : telegram.me/joinchat/AzEeHDus0u0ht5Y_Qi2E0Q