۱۴۰۳ پنجم ارديبهشت - 08:58 ب.ظ

مهیار علیزاده پرفورمنس «تکرار نامنظم بی‌تو» را روی صحنه برد

مهیار علیزاده پرفورمنس «تکرار نامنظم بی‌تو» را روی صحنه برد
نوای فارس: مهیار علیزاده با پرفورمنس"تکرار نامنظم بی‌تو" در آخرین روز جشنواره موسیقی فجر روی صحنه رفت. اجرای این پرفورمنس از 9 دی‌ در پردیس تئاتر شهرزاد آغاز شد و در ادامه به‌صورت تکمیلی در قالب جشنواره موسیقی فجر روی صحنه رفت.

مضمون این پرفورمنس یک جریان عاشقانه امروزی بود که مخاطب را گاه با اشعار فروغ و گاه با اشعار مولانا با موسیقی به چالش می‌کشید و بسیار تجربه جدیدی محسوب می‌شد. موسیقی کار نیز با ژانر فیوژه آلترناتیو با صدای خود علیزاده و خواننده مهمان اشکان کمانگری روی سن رفت.

شعر اکثر قطعات دارای مضمون عرفانی نیز است و الهام پاوه‌نژاد و لیندا کیانی با خوانش خود در این پروژه همکاری کردند. در میانه‌های اجرا، گروه صحنه را ترک کرد و قطعاتی با پیانو و ویلنسل نواخته شد.

در این اجرا اشکان کمانگری‌ نیز یک قطعه خواند. از ویژگی‌های بارز این نمایش می‌توان به نورپردازی و طراحی صحنه ویژه اشاره کرد.

دزدیده چون جان می‌روی، گفتم غم تو دارم، مرگ من روی فرا خواهد رسید، ای هفت سالگی، عمری است تا از جان و دل، بود آیا که خرامان ز درم بازآیی، حیلت رها کن، عاشقا، خاطرات و خاطرات 2 قطعات اجرایی این برنامه بودند.

دارا دارایی، مهیار طهماسبی، پیمان حاتمی، مهدیه صفدری، عماد عطارزاده، محمد حقیقی، سعید پیلتن و ساناز ستوده هم اعضای گروه ارکستر این پرفورمنس بودند.

در ادامه می توانید عکسهای آنیتا راستگو از این کنسرت را ببینید:
 
برای دیدن سایز اصلی روی عکس ها کلیک کنید
به اشتراک بگذارید :
برچسب ها


عضویت : telegram.me/joinchat/AzEeHDus0u0ht5Y_Qi2E0Q