۱۴۰۳ چهارم ارديبهشت - 11:45 ب.ظ

اجرایی همراه با رهبر ارکستر جدید؛خواجه‌امیری با قطعات قدیمی‌اش خاطره‌بازی کرد

خواجه‌امیری با قطعات قدیمی‌اش خاطره‌بازی کرد
نوای فارس - مهرنوش قضاوتی: در یکی از آلوده ترین روز های تهران، سالن میلاد نمایشگاه بین المللی میزبان کنسرت احسان خواجه امیری بود. این کنسرت به همت موسسه فرهنگی-هنری «رویال هنر پارس» برگزار شد و در هجدهمین روز بهمن ماه این خواننده پاپ همانند روز قبل طی دو سانس با مخاطبانش دیدار کرد. خواجه امیری در این اجرای زمستانی قطعاتی منتخب از کارنامه موسیقی اش را خواند.

حاضران بر صندلی های خود نشسته بودند و منتظر شروع بودند. دقایقی پس از ساعت مقرر اعضای ارکستر در میان نور آبی رنگ صحنه وارد شدند. ارکستر با هنرنمایی احسان نی زن که ویولون نوازی می کرد، «نمیدونی» را شروع کرد و خواجه امیری روی صحنه آمد.

او پس از این قطعه با حاضران احوال پرسی کرد و سپس سراغ قطعه دوم این شب رفت. «قلب ساعتی» دومین قطعه انتخابی بود که از ابتدا با همراهی جمعیت همراه شد. «عاشق» با صدای ساز نوازندگان بادی شنیده شد و با دست زدن های همراه با ریتم حاضران تا انتها رفت.

خواجه امیری فرشید ادهمی را به عنوان رهبر جدید ارکسترش معرفی کرد و سراغ ساخته ای از خود او رفت و «ثانيه» شنیده شد.

صدای پیانو در سالن طنین انداخت و در ادامه صدای خواننده در «یه روزی میاد» به آن اضافه گشت.  «بی تفاوت» اجرا شد تا نوبت به گلچینی از قطعات قدیمی برسد. با هم نوازی گیتاریست های گروه با دیگر ساز ها این قطعات اجرا شد. هم صدایی مخاطبان این خواننده پاپ در این قطعات قدیمی نشان از محبوبیت او داشت.

«دارم میام پیشت»، «شیرین» و «آرزو کن» در قالب یک قطعه به عنوان ترکیبی شاد و ریتمیک اجرا شد و در ادامه این خاطره بازی او از زنده یاد افشین یداللهی که شاعر بسیاری از آثار اوست یاد کرد. حاضران یک صدا شدند تا «عاشق که بشی» اجرا و به پایان برسد: «عاشق که بشی حالت، حال دل مجنونه ... ». سپس «نابرده رنج»، تیتراژ سریال تلویزیونی با همين نام، نواخته شد.

«نوشدارو» حال و هوای سالن را عوض کرد و صدای همراهی جمعیت را با ریتم بلند کرد. با شروع شدن ملودی «لحظه»، جمعیت بی درنگ قطعه محبوب شان را شناختند و مورد استقبال قرار دادند. «سلام آخر» از آلبوم قدیمی با همین نام، به افشین یداللهی تقدیم شد و «سی سالگی» به عنوان قطعه پایانی قرار گرفت.

«جاذبه»، «این حقم نیست»، «تموم قلب من»، «تاوان»، «احساس آرامش» از دیگر قطعات اجرایی این کنسرت بودند.

در این کنسرت احسان نی‌زن (ویولن)، فرشید ادهمی (گیتار)، بردیا امیری (درامز)، علی ضرابی (ترومپت)، محسن خاش (پرکاشن)، عمید بنک‌دار‌ (بیس)، کامیار ماندگاریان (ترومپت)،  بهرنگ بهادرزاده (کیبورد)، سیامک کریم‌پور (ترومبون) اعضای ارکستر را تشکیل دادند و به رهبری فرشید ادهمی به اجرای قطعات پرداختند.

در ادامه می توانید عکسهای سارا گران نظر از این کنسرت را ببینید:
 منبع : اختصاصی نوای فارس
به اشتراک بگذارید :
برچسب ها


عضویت : telegram.me/joinchat/AzEeHDus0u0ht5Y_Qi2E0Q