۱۴۰۳ ششم ارديبهشت - 04:27 ق.ظ

برای اولین بار؛مدار برج آزادی را ارغوانی می کند

مدار برج آزادی را ارغوانی می کند
نوای فارس: کنسرت گروه مدار روز 15 اسفند ماه ساعت 20.30 به خوانندگی پرهام علیزاده و به آهنگسازی و نوازندگی آرش اسکندرلو به تهیه کنندگی مهدی خان محمدی در برج آزادی به روی صحنه می رود.

به گزارش روابط عمومی انتهای آزادی گروه مدار به خوانندگی پرهام علیزاده با تلفیق غزل معاصر و آواز به همراه موسیقی الکترونیک روز سه شنبه 15 اسفند ماه در برج آزادی به روی صحنه می رود.

مدار در این کنسرت قطعات منتشر شده خود را به همراه 8 قطعه جدید دیگر را اجرا خواهد کرد که از جمله این قطعات می توان به «زمستانم تورا دارد»، «آهنگ مشترک»، «ارغوان»، «خدا کند»، «بی تاب»، «دیوانه شدم»، «برای تو»، «خاطرات ساده»، «سکوت ماه»، «سکنجبین» و «مات و مبهوت» را اجرا خواهد کرد.

از اعضلی گروه مدار باید به «پرهام علیزاده» خواننده، «آرش اسکندرلو» پیانو و سینت سایزر، «میلاد زنده نام» گیتار الکتریک، «مهدی محمدیان» گیتار باس، «بهرنگ معتمدی» ویلنسل، «مصطفی فریدانی» ساکسیفون و «پویا قلی نژاد» درامز اشاره کرد.

این کنسرت در قالب مجموعه برنامه های انتهای آزادی و به تهیه کنندگی مهدی خان محمدی در برج آزادی به روی صحنه می رود و مخاطبان می توانند برای تهیه بلیت به سامانه بلیت فروشی ایران کنسرت مراجعه کنند.
به اشتراک بگذارید :
برچسب ها


عضویت : telegram.me/joinchat/AzEeHDus0u0ht5Y_Qi2E0Q