۱۴۰۳ سي و يکم فروردين - 10:47 ب.ظ

با اجرای قطعاتی از آلبوم جدید؛کاوه یغمایی با نوازندگان خارجی روی صحنه رفت

کاوه یغمایی با نوازندگان خارجی روی صحنه رفت
نوای فارس: کاوه یغمایی شب گذشته با هنرنمایی نوازندگان خارجی پس از 8 ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران روی صحنه رفت و تازه‌ترین آلبومش را اجرا کرد.

در این کنسرت علاوه بر اجرای قطعاتی از سه آلبوم اخیر کاوه یغمایی همچون «تردید»، «جاده»، «کوچه»، «منشور»، «پنجه‌های آواز»، «زخمی» و «خاطره بازی»، قطعاتی از آلبوم جدید کاوه یغمایی با نام «مرد عنکبوتی» نیز اجرا شد.

چهارمین آلبوم کاوه یغمایی با نام «مرد عنکبوتی» مراحل تولید خود را می‌گذراند. دیوید اسپایدل و برایان پالسن هم در این آلبوم کاوه یغمایی را همراهی کرده‌اند و درامر این آلبوم نیز همانند آلبوم «منشور» توسط دانیال ادیر از گروه «نیکل بک» نواخته شده است.

نوازندگان خارجی که در کنسرت 17 اسفند کاوه یغمایی را همراهی کردند عبارت بودند از:  دیوید اسپایدل     (David Spidel)  نوازنده گیتارباس، برایان پالسن (Brian Poulsen) نوازنده گیتار الکتریک و شِین گالاس (Shane Gaalaas) نوازنده درامز.

نیلوفر فرزندشاد (نوازنده پیانو و کیبورد) هم در این کنسرت آنها را همراهی کرد تا به این ترتیب کاوه یغمایی برای اولین بار با گروهی که با آنها ده سال پیش در کانادا روی صحنه می‌رفت، کنسرتی را در تهران برگزار کند.

کاوه آفاق و مادر کاوه یغمایی از مهمانان ویژه این کنسرت بودند.

کنسرت کاوه یغمایی در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران توسط موسسه آوای هنر برگزار شد.

در ادامه می‌توانید عکس‌های مرجان عابدینی از این کنسرت را ببینید.
برای دیدن سایز اصلی روی عکس ها کلیک کنید
به اشتراک بگذارید :
برچسب ها


عضویت : telegram.me/joinchat/AzEeHDus0u0ht5Y_Qi2E0Q