۱۴۰۳ ششم ارديبهشت - 06:34 ب.ظ

با حضور مسعودیان سرکنسول ایران در اقلیم کردستان؛«ضیافت اندیشه» با موضوع بررسی بمباران شیمیایی حلبچه برگزار شد

«ضیافت اندیشه» با موضوع بررسی بمباران شیمیایی حلبچه برگزار شد
نوای فارس: با حضور مسعودیان سرکنسول ایران در اقلیم کردستان؛ «ضیافت اندیشه» دانشگاه کردستان با موضوع بررسی بمباران شیمیایی حلبچه توسط رژیم صدام در شهر سلیمانیه برگزار شد.

پیرو سفر دانشجویان دانشگاه کردستان ایران به اقلیم کردستان عراق برای گرامیداشت قربانیان بمباران شیمیایی حلبچه و دیدار با سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در سلیمانیه، گردهمایی «ضیافت اندیشه» دانشگاه کردستان با موضوع بررسی بمباران حلبچه توسط رژیم صدام با حضور مسعودیان سرکنسول ایران در اقلیم کردستان برگزار گردید.

این گردهمایی که در قالب کلاس‌های درس «ضیافت اندیشه» و با حضور دانشجویان رشته‌های مختلف در دانشگاه کردستان برگزار می‌شود؛ مسعودیان ضمن پاسخ به سوالات دانشجویان در خصوص تحولات اقلیم کردستان و همه‌پرسی استقلال در این منطقه، به تشریح موقعیت سیاسی منطقه بعد از داعش و تبعات ناشی از برگزاری رفراندم در اقلیم کردستان پرداخت و بر تلاش جمهوری اسلامی ایران برای حل اختلافات و مشکلات موجود بین بغداد و اربیل تأکید نمود.

وی ابراز امیدواری کرد؛ حسن نیت بغداد برای حل مشکلات فعلی اقلیم کردستان و انعطاف مناسبات مقامات دولت محلی اقلیم کردستان، شرایطی را فراهم نموده که در سایه عراق یکپارچه، مردم کردستان عراق از حقوق خود در قانون اساسی این کشور برخورد می‌شوند.
به اشتراک بگذارید :
برچسب ها


عضویت : telegram.me/joinchat/AzEeHDus0u0ht5Y_Qi2E0Q