۱۴۰۳ بيست و هشتم فروردين - 11:42 ق.ظ

محسن یگانه در بیمارستان بستری شد / لغو تمامی کنسرت‌های نوروزی این خواننده

محسن یگانه در بیمارستان بستری شد / لغو تمامی کنسرت‌های نوروزی این خواننده
نوای فارس: شب گذشته کنسرت محسن یگانه در رامسر به علت کسالت این خواننده لغو شد و یگانه به بیمارستان امام سجاد رامسر انتقال داده شد.

ذکریا اشکپور، سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان مازندران گفت: در ساعت ۲۰:۲۱ روز پنجشنبه دوم فروردین، خبر کسالت محسن یگانه، خواننده پاپ که برای برگزاری کنسرت در رامسر به سر می‌برد به مرکز پیام غرب استان مازندران اعلام و همکاران پایگاه اورژانس رامسر به محل ماموریت واقع در منطقه تله‌کابین رامسر اعزام شدند.

آرش حسینی، مدیر رسانه‌ای محسن یگانه اعلام کرد خبر مطرح شده در مورد از حال رفتن و بیهوش شدن یگانه روی استیج به هیچ عنوان صحت ندارد.

وی افزود: شرایط جسمانی ایشان به واسطه کسالتی که داشت جالب نبود و به همین خاطر بعد از عذرخواهی از مردم، سالن را ترک کرد و پزشک اورژانس هم بعد از معاینه تشخیص داد محسن باید موقتاً به بیمارستان منتقل شود.

حسینی اعلام کرد که تمامی کنسرت‌های نوروزی محسن یگانه لغو خواهد شد.

صبح امروز نیز سخنگوی سازمان اورژانس کشور درباره وضعیت جسمی محسن یگانه گفت: محسن یگانه هم اکنون در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان امام سجاد رامسر تحت نظر است و وضعیت استیبل است و تا مشخص شدن نتیجه آزمایشات مربوطه تحت نظر خواهد بود.
به اشتراک بگذارید :
برچسب ها


عضویت : telegram.me/joinchat/AzEeHDus0u0ht5Y_Qi2E0Q