۱۴۰۳ سي فروردين - 01:01 ب.ظ

برنامه‌های خانه موسیقی برای اجرای قانون کپی‌رایت

برنامه‌های خانه موسیقی برای اجرای قانون کپی‌رایت
نوای فارس: مشاور حقوقی خانه موسیقی در نشست "بررسی قانون کپی رایت و معرفی برنامه های خانه موسیقی برای اجرای این قانون" که در خبرگزاری مهر برگزار شد گفت: هنرمندان به نوعی در خط مقدم مبارزه با نقض قانون کپی رایت هستند ولی با این قانون آشنایی ندارند که باعث خدشه دار شدن حقوقشان می شود.

به گزارش نوای فارس به نقل از سایت خانه موسیقی، نشست "بررسی قانون کپی رایت و معرفی برنامه های خانه موسیقی برای اجرای این قانون" با حضور حمیدرضا نوربخش(مدیرعامل خانه موسیقی) و کاوه رضوانی راد(مشاور حقوقی خانه موسیقی) روز گذشته در خبرگزاری مهر برگزار شد.

در این نشست برنامه های عملیاتی خانه موسیقی برای اجرای قانون کپی رایت و زوایا و ظرفیت های قانونی برای اجرای صحیح قانون کپی رایت در کشور بررسی شد.

*مردم با زوایای حقوقی و تبعات اجتماعی قانون کپی رایت آشنا شوند

نوربخش در این نشست ضمن قدردانی از خبرگزاری مهر برای برگزاری این نشست تخصصی گفت: برای آشنا شدن مردم با قانون کپی رایت بهتر است رسانه ها توجه ویژه این به این مقوله داشته باشند تا مردم مانند دیگر مسائل اجتماعی از زوایای مختلف کپی رایت و حقوق قانونی هنرمندان اطلاع یابند.

رضوانی راد نیز در بخشی از سخنانش در این نشست به ضرورت آشنایی هنرمندان با قانون کپی رایت اشاره کرد و گفت: خوشبختانه ظرفیت های قانونی برای احقاق حقوق هنرمندان وجود دارد ولی هنرمندان کمتر با این قانون آشنا هستند و این مساله باعث خدشه دار شادن مساله کپی رایت در کشور می شود. هنرمندان به نوعی در خط مقدم مبارزه با نقض قانون کپی رایت هستند و برای این منظور باید خودشان پیشقدم شوند.

لازم به توضیح است، گزارش کامل این نشست بزودی منتشر می شود. 
به اشتراک بگذارید :
برچسب ها


عضویت : telegram.me/joinchat/AzEeHDus0u0ht5Y_Qi2E0Q