۱۴۰۳ اول ارديبهشت - 04:14 ب.ظ

تالار وحدت میزبان ستاره قطبی

تالار وحدت میزبان ستاره قطبی
نوای فارس: گروه موسیقی بانوان پلاریس پس از اجراهای موفق خود در سال‌های گذشته بار دیگر با خوانندگان جدید و همراهی گروه حرکات موزون در تالار وحدت به روی صحنه می روند.

گروه پلاریس که ستاره قطبی نیز خوانده می‌شود از قدیمی ترین گروه های موسیقی بانوان هستند و منتخبی از آثار ماندگار و خاطره انگیز را به ۵ زبان جهان توسط ۵ خواننده زن در تاریخ ۲۸ و ۲۹ تیرماه اجرا می‌کنند.

شهرزاد سوداگر از  اساتید و شخصیت‌های صاحب نام موسیقی بانوان است در اجرای ۲۸ و ۲۹ تیر به عنوان خواننده حضور خواهند داشت.

گروه ستاره قطبی برای اولین بار در این اجرا با گروه حرکات موزون مانتره به سرپرستی مونا ارسطو همکاری می‌کنند.

اعضای گروه موسیقی پلاریس در این اجرا را بهار ایلچی(سرپرست گروه و نوازنده پیانو و هارپ)، سپیده ایلچی(نوازنده گیتار بیس)، سحر دزواریی(نوازنده درام)، آرمیتا فهیمی(نوازنده گیتار الکتریک)، بیتا قربانزاده(پرکاشن)، فریده سرسنگی(ادوات و سازهای کوبه‌ای)، پرنا کوه‌گیوی(گیتار اسپانیش)، آوا منبری(کیبورد)، پگاه ابراهیم(ویلن)، سارا پارسایی(فلوت)، ثمیلا تحویلداری(ساکسفون)، شانیا شهریاری(ترومپت)، مهشید مولایی(خواننده هندی)،مینا دریس(خواننده عربی و محلی)، نگین رشیدی (خواننده فارسی و محلی)، کیانا کرمانیان (خواننده انگلیسی و فرانسوی) تشکیل می‌دهند.

استاد محمد سریر در بازدیدی که از تمرین این گروه داشت، اظهار کرد:«تمامی اعضای این گروه، موسیقی را می‌دانند و حس مشترکی در هنگام اجرای قطعات دارند. به گونه‌ای که برخی از موسیقی‌ها را از قطعه اصلی هم بهتر اجرا می‌کنند.‌»

وی افزود: «این امر باعث ایجاد فضای رقابتی می‌شود و دیگر گروه‌ها هم ترقیب می‌شوند که کیفیت اجراهای خود را افزایش دهند».

لازم به ذکر است که علاوه بر دوشب کنسرت اختصاصی، پلاریس با همراهی بهنوش بختیاری در تاریخ ۴ و ۵ مرداد بار دیگر به روی صحنه می‌روند.

همچنین گفتنی‌ست رهبری ارکستر و تنظیم قطعات کنسرت را پوریا پیرزاده و تهیه کنندگی این کنسرت را علی افشار برعهده دارد.
به اشتراک بگذارید :
برچسب ها


عضویت : telegram.me/joinchat/AzEeHDus0u0ht5Y_Qi2E0Q