۱۴۰۳ سي فروردين - 06:46 ق.ظ

«گمشده» شروعی برای «کراش»

«گمشده» شروعی برای «کراش»
نوای فارس: گروه کراش که سال 95 فعالیت خود را در سبک راک در شهر اصفهان آغاز کرد ، اولین آلبوم خود را به همت موسیقی نت هشتم با مدیریت آقای محمد بکرانی ، به زودی منتشر خواهد کرد .

این آلبوم شامل 9 قطعه تحت عنوان : گمشده ، بیرون از من ، خط موازی ، ثانیه های منجمد ، دور مانده از من ، رفیق ، زود گذشت ، شکل صورت ها و اینجا بدون تو است .

فلسفه و مضمون اشعار و ملودی های این گروه اغلب در رابطه با حس درونی انسان و پیدا کردن خود واقعی او می باشد که این نگرش به بهترین شکل در اولین قطعه این آلبوم تجلی یافته است .

از جمله دیدگاه هایی که کوروش (تنظیم کننده ، نوازنده پیانو ، خواننده اول ) نسبت به آثار گروه دارد می توان به عشق خالص و روح آزاده انسان اشاره کرد که نقش به سزایی را در دلنشینی قطعات ایفا می کند .

صدای متفاوت و مدرن کراش با الهام از گروه های مطرحی چون ‏ (u2 ,  coldplay ،Daft punk , depeche mode و  ....) می باشد که در قالب کلام فارسی به آلبوم روح بخشیده است .

این گروه به رهبری کوروش و خشایار صمدی با همراهی امیر شمسی پور (نوازنده درامز) و مرتضی بوب (نوازنده گیتار باس) تشکیل شده که در تهیه آثار نیز با یکدیگر همکاری می کنند .

خشایار (نوازنده گیتار الکتریک ، آکوستیک ، خواننده دوم ) با دیدگاه متفاوتی که به گیتار دارد ، توانسته نقش به سزایی را در صدا و آثار این گروه ایفا کند که یکی از ویژگی های بارز این گروه به شمار می آید .

همچنین عکس های خاص ، چشم نواز و همراه با ظرافت احساس این گروه توسط سحر عصار زادگان ( عکاس و گرافیست ) به ثمر رسیده است.

در ادامه می‌توانید قطعه «گمشده» را بشنوید.
به اشتراک بگذارید :
برچسب ها


عضویت : telegram.me/joinchat/AzEeHDus0u0ht5Y_Qi2E0Q