۱۴۰۳ ششم ارديبهشت - 11:49 ق.ظ

سورپرایز در برج میلاد؛یاد حبیب در کنسرت مهدی یراحی زنده شد

یاد حبیب در کنسرت مهدی یراحی زنده شد
نوای فارس - مهرنوش گرمابی: مهدی یراحی پس از مدت ها دوری از استیج پایتخت در اولین اجرای تابستانه خود در سالن همایش های برج میلاد به روی صحنه رفت.

به گزارش نوای فارس، شامگاه جمعه 26 مردادماه 1397مهدی یراحی خواننده پرطرفدار موسیقی پاپ به همت موسسه"فرهنگ گستر صبا" و تهیه کنندگی امیر خائف زاده در مرکز همایش های برج میلاد تهران با دوستداران خود دیدار کرد.

در لحظات ابتدایی این کنسرت پرهیجان تلقین تازه ترین اثر این خواننده، اولین قطعه ای بود که توسط او اجرا شد. قطعه عربی علی مودک و عاشقانه های خاک، چشم تو، مثل مجسمه، آخرین اسیر، منو رها کن، از خودت خبر بیار، نفس، بیست و یک روز بعد، حیک، عطر تو، آشوب، نگو نگفتی، امپراطور و غزل از دیگر قطعاتی بودند که در سالن اجرا شدند و همزمان ویدئوکلیپ های این قطعات نیز در Led های سالن پخش می شدند که شور و حال اجرای این آثار را در نظر مخاطبان به حد وصف ناپذیری بالا برده بود.

مهدی یراحی که از اشتیاق حاضران و علاقمندان خود شگفت زده شده بود، بارها در محضر دوستداران خود زانو زد و گفت: "مگر می شود این همه عشق را دست چین کرد؟"

در ادامه این شب به یادماندنی مهدی یراحی با اجرا قطعه "پریا" اثر زنده یاد حبیب محبیان نام و یاد این خواننده را زنده نگه داشت و در تجلیل از این هنرمند فقید گفت: "در هیچ زمانی ایدئولوژی نمی تواند هنر را شکست دهد بلکه فقط می تواند از هنر بهره ببرد و گاهی نیز محدودش کند اما هرگز نمی تواند هنر را شکست دهد."

مهدی یراحی در اجرای قطعات عاشقانه ای همچون مثل مجسمه و... با دعوت از احسان نی زن نوازنده چیره دست (ویولن) در خواست کرد تا در کنارش نوازندگی کند. قطعه "غزل" آخرین اثری بود که توسط مهدی یراحی و گروهش در این شب خاطره انگیز اجرا شد و از اکبر شهریاری نوازنده (پرکاشن)، مینو قاسمپور نوازنده (قانون) و مرتضی کریمی نوازنده (عود)دعوت کرد تا به روی صحنه حاضر شوند.

در اولین اجرای تابستانه خالق "آینه قدی" علیرضاطلیسچی، سامان جلیلی، مریم نوابی نژاد، مهدی قربانی، امیر مومنی و ایمان حجت و... به عنوان چهره های شاخص هنری و اجتماعی مهمانان ویژه این شب از کنسرت مهدی یراحی بودند.

علی افلاطونی سرپرست ارکستر و نوازنده (گیتار الکتریک)، مهرداد احمدزاده و عماد لاریجانی نوازنده (کیبورد)، عظیم روحانی (گیتار اکوستیک)، حامد حمیدزاده (گیتار بیس)، مجید رضاپور (درامز)، و دانیال دانشور (پرکاشن) اعضای ارکستر مهدی یراحی در این کنسرت را تشکیل می‌دادند.

در ادامه می‌توانید عکس‌های آنیتا اسدی از این کنسرت را ببینید.
 
به اشتراک بگذارید :
برچسب ها


عضویت : telegram.me/joinchat/AzEeHDus0u0ht5Y_Qi2E0Q