۱۴۰۳ سيزدهم ارديبهشت - 01:37 ق.ظ

ایده‌هایی که تبدیل به شغل می‌شوند

ایده‌هایی که تبدیل به شغل می‌شوند
نوای فارس: اولین رویداد استارت‌اَپی شرکت تله پرومو، با هدف شناخت و معرفی ایده‌های اصیل و آفرینش‌های تعاملی و خلاقانه از 9 شهريور ماه 1397 برگزار می‌شود.

در تله پرومو استارت اپ ایونت (TelePROMO Start-app Event )، جوانان و صاحبان  ایده، می‌توانند ایده‌هایی که امکان تبدیل شدن به اپلیکیشن موبایل را دارد، ارائه کنند و علاوه بر دریافت جایزه، پس از بررسی کارشناسان و تایید از طرف شرکت تله پرومو، برای ایده اپلیکیشنی منتخب، سرمایه گذار بیابند و ایده خود را  تجاری کنند.

علاقه مندان جهت شرکت در این جشنواره می توانند با مراجعه به وبسایت جشنواره به آدرس http://bit.ly/TelePromoIdea برای این رویداد، ثبت‌نام و ایده‌ی خود را ثبت کنند.
جوایزاین جشنواره به شرح زیر می باشد:

نفر اول 200 میلیون ریال ، نفر دوم 100 میلیون ریال ، نفر سوم 50 میلیون ریال که معادل این مبالغ  پکیج مشاوره‌ای در حوزه‌های تحقیق و توسعه، مالی، حقوقی، تکنیکال، مارکتینگ و بیزینسی به افراد یا تیم‌های منتخب ارایه خواهد شد.

5 نفر اول از امتیاز ارایه حضوری در روز همایش در حضور سرمایهگذاران بزرگ استارتاپی کشور و مدیران برجسته بهرهمند خواهند شد و 10 نفر بعدی امکان ارائه ایده خود بر روی استند در لابی سالن برگزاری را خواهند داشت تا ازین طریق، فرصت جذب سرمایه گذار برای آنان فراهم گردد.
به اشتراک بگذارید :


عضویت : telegram.me/joinchat/AzEeHDus0u0ht5Y_Qi2E0Q