۱۴۰۳ سي فروردين - 10:17 ب.ظ

بهروز صفاریان: محسن چاوشی از ترابری ترمینال هم تشکر کرد اما از من نه!/ این‌ها بازی تبلیغاتی است

بهروز صفاریان: محسن چاوشی از ترابری ترمینال هم تشکر کرد اما از من نه!/ این‌ها بازی تبلیغاتی است
نوای فارس: بهروز صفاریان، آهنگساز و تنظیم‌کننده که در آلبوم‌ «امیر بی‌گزند» و موسیقی سریال «شهرزاد» با محسن چاوشی به‌عنوان تنظیم‌کننده همکاری کرده است، ماجرای تأخیر در انتشار آلبوم جدید چاوشی و اخبار مربوط به مجوز نگرفتن آلبوم این خواننده را یک بازی تبلیغاتی می‌داند.

این‌ تنظیم‌کننده در گفت‌وگو با ایلنا استدلالش را این‌گونه بیان کرد: من از شما سوال می‌کنم. سیستم موجود، از نظر خودش آدمی موجه‌تر از محسن چاوشی دارد؟! کسی که هم در 20:30 جا داشته باشد، هم در موسسه اوج، هم آدم‌های بدنه سیستم دوستش داشته باشند و هم مردم عادی، خب! این یعنی اوج موجه بودن یک خواننده!

او افزود: از سوی دیگر چاوشی یک دفعه به سراغ شعری عجیب و غریب مثلا به سبک شاهین نجفی نرفته است و همان فرمی را ادامه داده که قبلا هم انجام می‌داده است و همه این‌ها باعث می‌شود من فکر کنم این یک اتفاق تبلیغاتی بوده مثلا از طرف تهیه‌کننده که فکر کرده است اینطور باشد بهتر است. وگرنه من فکر نمی‌کنم کسی به آدمی مثل حسین صفا گیر بدهد که کارت ایراد ادبی دارد، محتوایش هم که مشابه‌اش در بازار هست و محسن چاوشی هم آدم غیرموجهی نیست که به او مجوز ندهند. پس اینجا یک حلقه مفقوده هست که ما نمی‌دانیم چیست.

او در جواب اینکه حداقل 9 ماه در انتظار مجوز ماندن «ابراهیم» چه معنایی دارد، گفت: شاید می‌خواسته‌اند به دنیا بیاید!

صفاریان در پاسخ به اینکه حلقه مفقوده‌ای که به آن اشاره می‌کند، چیست؟ هم پرسید: تبلیغ؟!

بهروز صفاریان در مورد آلبوم «ابراهیم» هم گفت: در آلبوم «ابراهیم» که دیروز موفق شدم بشنومش متوجه شدم با وجود آنکه در یکی، دو قطعه به محسن چاوشی کمک کرده‌ام و اُوِرتور کارها و سکشن سازهای زهی‌ را نوشته‌ام ولی هیچ نامی از من نیست و برایم عجیب بود که محسن از ترابری ترمینال هم تشکر کرده بود اما از من نه! این از محسن چاوشی عجیب بود چون او آدمی است اینطور چیزها را خیلی مدنظر می‌گیرد.
این تنظیم‌کننده درباره استعفای محمدعلی بهمنی از ریاست شورای شعر و ترانه نیز گفت: ایشان که حی و حاضرند و در این مورد باید با خودشان صحبت کنید ولی من با توجه به شناخت دورادوری که از آقای بهمنی دارم، گمان می‌کنم این اتفاق به خاطر مجموعه مسائلی است از قدیم با یک عقبه طولانی از کل کارهایی که ایشان در سال‌های مختلف امضا کرده و نکرده است که حالا یکجا سر باز کرده‌اند و ربطی به اثر خاصی ندارد.

او در جواب این اظهارنظر که محمدعلی بهمنی متوجه تسویه حساب شخصی شاعران در اشعارشان با یکدیگر شده است هم گفت: آقای بهمنی باهوش است و اگر چنین چیزی بوده باشد حتما متوجه شده است. البته که این گونه تسویه حساب‌ها در شعر کاری است که به عنوان مثال رپرهای آمریکایی در گَنگ‌هایشان انجام می‌دهند و در شان ادبیات ما نیست. شاید هم از چنین چیزهایی ناراحت شده باشند ولی در هر صورت باید از خودشان بپرسید و من نمی‌دانم.
به اشتراک بگذارید :
برچسب ها


عضویت : telegram.me/joinchat/AzEeHDus0u0ht5Y_Qi2E0Q