۱۴۰۳ هفتم ارديبهشت - 09:18 ق.ظ

جزییاتی از سومین آلبوم رسمی کاوه آفاق تا موفقیت آلبوم"شال"

جزییاتی از سومین آلبوم رسمی کاوه آفاق تا موفقیت آلبوم"شال"
نوای فارس-مهرنوش گرمابی: کاوه آفاق خواننده موسیقی پاپ_راک این روزها در تدارک مراحل پایانی و اخذ مجوزهای سومین آلبوم رسمی خود به سر می برد آلبومی که تاکنون نامی برای آن مشخص نشده و قرار است در آذرماه در دسترس علاقمندان قرار گیرد به این بهانه گپی کوتاه با این هنرمند داشته ایم و از موفقیت آلبوم "شال" تا جزییات اولین کنسرت پاییزی این خواننده جویا شدیم.

کاوه آفاق در مورد جزییات تازه ترین آلبوم خود گفت: در حال حاضر مراحل تولید سومین آلبوم بنده به اتمام رسیده است و برای کسب مجوزهای لازم به ارشاد ارائه شده است البته هنوز اسمی را برای آن انتخاب نکرده ایم این مجموعه شامل 10 قطعه است که یک قطعه آن پیش تر شنیده شده ترانه و آهنگسازی تمامی آثار را خودم انجام داده ام و در بخش تنظیم نیز با آراد آریا و آرمان مهربان که رهبر ارکستر و نوازنده کیبورد گروه ما هستند همکاری کرده ام و امیدوارم این آلبوم در آذر ماه آماده انتشار باشد.

آفاق همچنین در مورد موفقیت آلبوم "شال" نیز گفت: قطعا آلبوم دوم برای تمام هنرمندان اهمیت ویژه ای دارد و من از مدت ها قبل بهترین قطعاتم را برای آلبوم "شال" کنار گذاشته بودم. او ادامه داد: فکر می کنم خود اهنگساز و خواننده منبع مناسبی برای پاسخ به این سوال نیستند و اهالی رسانه، مخاطبان و کارشناسان اهل فن بهتر می توانند درباره کیفیت آلبوم صحبت کنند.

این هنرمند با اشاره به کنسرت پیش رو عنوان کرد: در کنسرت آبان ماه با اجرای 18 قطعه از مخاطبانمان میزبانی می کنیم این برنامه با اجرای قطعه "حس" آغاز و با قطعه"شال" به پایان می رسد ما در کنسرت فصل قبل که در تهران برگزار شد برای اولین بار با کمک حاضرین در سالن قطعه ای را ساختیم که بسیار راغب هستیم آن را رسما به ثبت برسانیم و در این کنسرت نیز قصد داریم قطعه ای را با کمک 1800 نفر از علاقمندان حاضر در سالن میلاد بسازیم و بدون شک تجربه بسیار خاص و تازه برای هر یک از ما خواهد بود و با پیگیری هایی که انجام دادیم متوجه شدیم چنین کاری تاکنون در هیچ جای دنیا سابقه نداشته است.
او همچنین در خصوص برگزاری گالری هنرهای تجسمی خود گفت: چنانچه مشکل خاصی به وجود نیاید در اسفند و یا فروردین ماه گالری آثار نقاشی ام را برگزار می کنم این آثار با محوریت چهره انسان ها کشیده شده اند در این نمایشگاه آثار نقاشی را برای اولین بار به نمایش خواهم گذاشت و تعدادی هم نقاشی روی بدنه گیتار انجام داده ام که به احتمال قوی در گالری مجزا به نمایش گذاشته خواهند شد. گفتنی است کاوه آفاق در 18 آبان ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران در دو سانس به روی صحنه خواهد رفت.
به اشتراک بگذارید :
برچسب ها


عضویت : telegram.me/joinchat/AzEeHDus0u0ht5Y_Qi2E0Q