۱۴۰۳ پنجم ارديبهشت - 01:10 ق.ظ

هم‌صدایی خواننده‌های ژوان در برج آزادی؛کنسرت پیانو آواز علیرضا قرائی‌منش و مهدی یغمایی برگزار شد

کنسرت پیانو آواز علیرضا قرائی‌منش و مهدی یغمایی برگزار شد
نوای فارس: از همان ابتدا ، خبر برگزاری کنسرت پیانو آواز علیرضا قرائی منش و مهدی یغمایی خوانندگان گروه خاطره انگیز « ژوان » با استقبال و توجه زیادی همراه شد . خصوصا این که قرار به اجرای قطعات نوستالژیک این گروه بود . « دختر بهار » ، « یه حالی دارم این روزا » ، « سایه » و ... قطعاتی بودند که طی سال های 85 تا 89 از این گروه شنیده شدند و با استقبال گسترده ای مواجه شدند.

سرانجام ، 28 آذر ماه سالن گرم و صمیمی برج آزادی میزبان علیرضا قرائی منش و مهدی یغمایی و همچنین مخاطبین آن ها بود.

دکور ساده اما جذاب این برنامه از همان ابتدا نگاه مخاطب را به سوی خود جلب می کرد.شمع هایی که دور استیج روشن بود و جلوه خاصی را به آن بخشیده بود.

پرده های استیج کنار رفت و مخاطبین حاضر در سالن علیرضا قرائی منش را پشت پیانو دیدند که آغاز به اجرای قطعه ی « زمان » می کند.قرائی منش قسمت هابی از این قطعه را اجرا کرد که مهدی یغمایی نیز به روی صحنه آمد و این شب پرخاطره آغاز شد.

« دلم تنگه » ، « عشق » ، « بهت قول میدم » ، « ستاره جون » ، « دختر بهار » ، « ستاره های سربی » ، « سایه » ، « چقدر سرده » ، « بگو حرفاتو » ، « نیستی ببینی » ، « یه حالی دارم » ، « به فکرم باش » و « راه دریا » قطعاتی بودند که در این کنسرت پرشور اجرا شدند.

نکته جالب توجه این بود که حاضرین اکثر قطعات را با یغمایی و قرائی منش همخوانی می کردند.

علی عبدالمالکی ، بابک صحرایی ، مهدیه عرب ، عرفان سلیمی ، حامد صوفی پور ، پوریا ربیعی و ... از جمله مهمانان حاضر در این برنامه بودند.

در ادامه می‌توانید عکس‌های سارا زمان از این کنسرت را ببینید.
 
برای دیدن سایز اصلی روی عکس ها کلیک کنید
به اشتراک بگذارید :
برچسب ها


عضویت : telegram.me/joinchat/AzEeHDus0u0ht5Y_Qi2E0Q