۱۴۰۳ بيست ارديبهشت - 12:20 ب.ظ

کنسرتی برای رفیق / سیروان، زانیار و شهاب برای بهنام خواندند

کنسرتی برای رفیق / سیروان، زانیار و شهاب برای بهنام خواندند
نوای فارس-مینا آتشی: کنسرت مشترک، سیروان خسروی، زانیار خسروی و شهاب رمضان شب گذشته شنبه 22 دی ماه در سالن ایرانیان برگزار شد.

به گزارش نوای فارس، سیروان و زانیار خسروی به همراه شهاب رمضان تصمیم گرفتند کنسرتی برای بهنام صفوی برگزار ‌کنند تا تمام درآمد حاصل از این اجرا به خانواده بهنام صفوی تعلق بگیرد. بعد از این تصمیم تمامی بلیت‌های این کنسرت در مدت زمان کوتاهی فروخته شد تا این برنامه با عنوان «کنسرتی برای بهنام» در سالن همایش ایرانیان برگزار شود.

در ابتدای برنامه با حضور اعضای ارکستر روی سن استارت اولین قطعه با سیروان خسروی و اجرای قطعه «نه نرو» زده شد، گرچه این ترک با وجود کم کاری تیم صدابرداری میکروفن سوخته را تحویل خواننده داد اما این خواننده با مهارت خود توانست این اتفاق را پوشش داده و مانع بی نظمی در اجرا شود.

این هنرمند بعد از اتمام اولین قطعه خود و ضمن خوش آمدگویی رو به حضار گفت: خیلی خوشحال هستم که پس از یک سال در تهران به روی صحنه رفتم و این اتفاق به یکباره افتاد و چهار روز قبل به من گفتند که قرار است چنین کنسرتی برگزار شود. تشکر ویژه از شما دارم که کار فوق العاده ای را انجام دادید و از این کنسرت حمایت کردید و همه ما را غافلگیر کردید.

قطعه «خاطرات تو» ترک بعدی برای سیروان بود که با همراهی مردم داخل سالن اجرا شده و سپس نوبت به اجرای زانیار خسروی رسید، اولین تراک اجرایی او قطعه «ریسک» بود. زانیار نیز بعد از پایان یافتن اولین قطعه خود روی سن رو به حضار گفت: خیلی خوشحال هستم که دوباره شما عزیزان را از نزدیک می بینم و مطمئن هستم که امشب انرژی همه شما به بهنام صفوی می رسد و امیدوارم که باز هم بهنام عزیز را بر روی استیج ببینیم.

«نمیرم عقب» و «قاب عکس خالی» نام قطعات مشترکی بود که توسط سیروان و زانیار خسروی اجرا شد و در نهایت نوبت به اجرای سومین خواننده یعنی شهاب رمضان رسید.

«تمنا» قطعه‌ای که متعلق به بهنام صفوی است به عنوان اولین ترک توسط شهاب رمضان و البته زانیار خسروی برای حضار به اجرا درآمد، نکته قابل توجه در این بخش پخش صدای بهنام صفوی در اواسط اجرا بود که با تشویق حضار و توجه آنها همراه شد. در این قطعه سیروان نیز به عنوان نوازنده پیانو ارکستر را همراهی می‌کرد.

شهاب رمضان در انتهای اجرای خود گفت: امیدوارم که بهنام صفوی عزیز هرچه زودتر خوب شود و دوباره او را بر روی استیج ببینیم. سپس مجددا با همراهی زانیار این خواننده قطعات «آرامش» و «بی تو امشب» که به خود صفوی تعلق دارد را اجرا کردند.

در اواسط این اجرا، شهاب رمضان قطعه خود با نام «هوز عاشقتم» که پیشتر با همراهی صفوی اجرا کرده بود را به تنهایی و با همراهی سیروان به عنوان نوازنده کیبورد اجرا کرد.

در بخش دیگری از این کنسرت زانیار و سیروان قطعه معروف «طفره نرو» را مشترکا اجرا کرده و سپس شهاب رمضان مجددا روی استیج آمد و قطعه هیت بهنام صفوی با عنوان «عشق من باش»  را با همراهی زانیار خسروی اجرا کرد که در این قطعه هم  سیروان به عنوان نوازنده کیبورد این دو را همراهی می کرد.

«بارون پاییزی» و «بدون تو» قطعات بعدی این کنسرت بودند که با همراهی زانیار و سیروان خسروی به اجرا درآمدند.

«دوست دارم زندگی رو» حسن ختام برنامه و آخرین قطعه اجرایی توسط سیروان و زانیار خسروی در این سالن به اجرا درآمد.
مازیار لشنی خواننده گروه «ایهام» مهمان ویژه این برنامه بود.

کیبورد: یاشا حکمی، محمدرضا رهنما، گیتار الکتریک: امیر دانایی، گیتار آکوستیک: امید حجت، گیتار آکوستیک و الکتریک: بهنام رهنما، گیتار بیس: مجید پروریان، حامد طاهری، درامز: علی طاهایی، ساکسیفون:نریمان ناعمی اعضای ارکستر در این کنسرت بودند.

لازم به یادآوری است که این کنسرت به دلیل استقبال مخاطبان امشب یکشنبه 23 دی ماه نیز تمدید و برگزار خواهد شد.

در ادامه می‌توانید عکس‌های سارا گران‌نظر از این کنسرت را ببینید.
 
به اشتراک بگذارید :
برچسب ها


عضویت : telegram.me/joinchat/AzEeHDus0u0ht5Y_Qi2E0Q